کد خبر : 254074
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 13:01
-

تخصیص ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای مسابقه دوستانه ایران و روسیه

تخصیص ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای مسابقه دوستانه ایران و روسیه

معاون سیاسی فرمانداری لارستان گفت: ما در این شهرستان آماده برگزاری دو بازی دوستانه بین تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان ایران و روسیه در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه جاری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد علمدار، روز چهارشنبه در یک نشست خبری افزود: اقدامات و پیگیری‌های بسیاری برای برگزاری این بازی انجام شد و فرماندار ویژه لارستان برای این منظور دیدارهایی با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در تهران داشته است.

وی، مجتمع ورزشی طوبی را محل برگزاری این بازی دوستانه دانست و ادامه داد: در تاریخ فوتبال کشورمان سابقه نداشته که میزبانی یک بازی بین‌المللی به یک شهرستان داده شود و این اتفاق بی سابقه است.

او اظهار کرد: برای هماهنگی برگزاری هرچه بهتر این بازی، هشت کمیته اعم از تشریفات، پزشکی، فرهنگی و روابط عمومی، مربیان و داوران، بین الملل، مالی، بانوان و بازاریابی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی فرمانداری لارستان گفت: علاوه بر پیش بینی محل اسکان اعضای هر دو تیم، هماهنگی های لازم برای پذیرایی از بازیکنان و کادر فنی دو تیم انجام شده و هتل جهانگردی در کنار یک هتل آپارتمان دیگر آماده ارائه بهترین خدمات رفاهی به این دو تیم هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و دبیر برگزاری مسابقه فوتسال ایران و روسیه نیز گفت: این شهرستان از ظرفیت های خوبی برای برگزاری و میزبانی مسابقات مختلف ورزشی برخوردار است.

محمد حسن طیبی افزود: میزبانی لارستان از مسابقه دوستانه فوتسال ایران و روسیه می‌تواند زمینه مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در سایر رشته‌های ورزشی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود، لارستان میزبان مسابقات کشوری بدمینتون با حضور حدود ۳۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور و مسابقات هندبال لیگ دسته یک آقایان با حضور ۶ تیم است.

او اظهار کرد: احتمالا در ابتدای سال آینده میزبان مسابقات شنا و تنیس خاکی نیز باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری ویره لارستان گفت: افزون بر ۲۰ هیات ورزشی در این شهرستان فعال هستند که همه آنها آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی را دارند.

طیبی، در با اشاره به تخصیص ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به مسابقه فوتسال ایران و روسیه گفت: میزبانی این مسابقه به دلیل وجود ظرفیت های موجود و شرایط بسیار خوب و استاندارد مجتمع طوبی به لارستان واگذار شد.

او افزود: فروش بلیط این مسابقه نیز به شکل غیر حضوری و مجازی خواهد بود و مبلغ بلیت نیز پس از قطعی شدن اعلام خواهد شد.

لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.