کد خبر : 264561
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 15:44
-

مرتضایی: ترس حذف از جام باعث استرس تیم جوان ما شد/ به جمع‌بندی رسیدیم لحظات آخر مقابل کویت ریسک نکنیم

مرتضایی: ترس حذف از جام باعث استرس تیم جوان ما شد/ به جمع‌بندی رسیدیم لحظات آخر مقابل کویت ریسک نکنیم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال افغانستان گفت: بازی پرفشاری مقابل کویت داشتیم و با اینکه سه بار از حریف عقب افتادیم اما دوباره به بازی برگشتیم.

مجید مرتضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در خصوص تساوی با کویت گفت: بازی بسیار سختی را با تیم‌ملی کویت داشتیم. حقیقتا این بازی خیلی سخت شد و دیدید که سه بار از حریف‌مان عقب افتادیم و باز جبران کرده و به بازی برگشتیم.

او افزود: نیمه دوم این بازی کاملا در اختیار ما بود به ویژه ۵ دقیقه اول و ۱۰ دقیقه پایانی آن و تلاش زیادی کردیم که بازی را ببریم اما انگار قسمت نبود. سه یا چهار موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که گل نکردیم و البته که حریف ما هم موقعیت‌هایی داشت.

سرمربی افغانستان در خصوص حمله نکردن تیمش در دقایق پایانی به دروازه کویت متذکر شد: در دو دقیقه پایانی به جمع‌بندی رسیدیم که ریسک نکنیم و به حریف فرصت ندهیم چون می‌دانستیم که کویت کار سختی مقابل ایران دارد و بنابراین ما حتی با تساوی برابر آن‌ها نیز شانس بالایی برای صعود داریم بنابراین با وجود اینکه آنها ۵خطا بودند سعی کردیم این دو دقیقه را کنترل کنیم.

مرتضایی به جوانی تیمش اشاره کرد و گفت: با توجه به جوانی بازیکنان و ترس از اینکه ممکن است از جام کنار برویم باعث شده بود تا آنها توانایی ۱۰۰درصد خودشان را نداشته باشند. با این وجود همگی تمام تلاش خود را کردند مخصوصا در نیمه دوم که نیمه افغانستان بود.

او با ابراز امیدواری به صعود افغانستان خاطرنشان کرد: امیدوارم برابر بحرین یکی از بهترین بازی‌های خودمان را نشان دهیم و به همراه تیم‌ملی خوب فوتسال ایران به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ahmad دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

تا تو نبودی افغانستان مقام دوم اسایی سومی و چهارمی را کسب کرده بود با امدن تو ضعیف ترین تیم شد متاسفم برای ملتی که فدراسیونش فساد است

ناشناس دوشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

انشالله

جواد سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

تشکر از اعضای تیم فوتسال و کادر فنی و مربی ایرانی تبار این تیم آقای مرتضایی و امیدوارم کنار تیم های قدرتمند ایران، ازبیکستان، جاپان و..به رشد بیشتر و بهتری دست پیدا کنیم