کد خبر : 264583
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 20:09
-

پنجمین روز جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴؛

کامبک دیدنی عراق با کاکائو/ ونانسیو با ازبکستان مچ مربی بارسایی عربستان را خواباند+ جدول‌ها

کامبک دیدنی عراق با کاکائو/ ونانسیو با ازبکستان مچ مربی بارسایی عربستان را خواباند+ جدول‌ها

پنجمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴ با چهار بازی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پنجمین روز از رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا۲۰۲۴ به میزبانی تایلند با نتایج فوق‌العاده‌ای همراه بود که تکلیف نیمی از تیم‌های راه یافته به دور بعد را نیز مشخص کرد‌. آخرین بازی‌های دو گروه A و B جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با برگزاری بازی‌های همزمان پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور حذفی  این رقابت‌ها مشخص شود.

در گروه A تیم ملی فوتسال تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کرده و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در دیگر مسابقه هم تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

به این ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۳ سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد. 

اما در گروهB جام صعود مقتدرانه ازبک‌ها با هنرنمایی خوزه ونانسیولوپز اسپانیایی رقم خورد. ازبکستان که در تقابل با عربستان با سرمربیگری سرمربی سابق بارسلونا یک بر صفر عقب افتاده بود بازی را با سه گل جالب و با نتیجه سه بر یک به سود خود در نهایت به پایان برد تا با کسب ۹ امتیاز به مرحله حذفی صعود کند. عراق هم ۶ بر ۲ استرالیا را شکست داد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود.

عراق در حالی در این بازی به پیروزی رسید که از حریف خود عقب افتاده بود اما ناگهان با ریسک بالای کاکائوی برزیلی به بازی برگشت و توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند. 

 

جدول این دو گروه به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.