بیغم :هدف نخست ما این است که در دور اول لیگ بین ۴ تیم باشیم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بیغم پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ تشکر بزرگ دارم، نخست از بازیکنانم که خیلی جنگیدند و تلاش زیادی کردند. زدن ۱۰ گل به آذرخش در اینجا کار سختی است که با تلاش




























