آخرین اخبار

مدیرعامل ایمان: آه در بساط نداشتیم که به ساوه برویم!/ ۴۰۰میلیون می‌خواهیم تا لیگ‌برتری بمانیم/ پول سفر تبریز را نداریم
ایمان شیراز آب پاکی را روی دست لیگ ریخت

مدیرعامل ایمان: آه در بساط نداشتیم که به ساوه برویم!/ ۴۰۰میلیون می‌خواهیم تا لیگ‌برتری بمانیم/ پول سفر تبریز را نداریم

مدیرعامل باشگاه ایمان فارس با تاکید براینکه دیگر توان تامین هزینه‌های این باشگاه را برای حضور در رقابت‌ها ندارد، اعلام کرد که اگر کمک مناسبی به این باشگاه و تیم فوتسالش نشود، امتیاز لیگ برتری استان فارس از بین خواهد رفت.

پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 23:08
با این برد جایگاه سومی کراپ را تثبیت کردیم/ مصدومیت مچ پایم جدی نیست/ شایستگی حضور در جمع شش تیم را داریم
جاوید در گفتگو با Fut5al :

با این برد جایگاه سومی کراپ را تثبیت کردیم/ مصدومیت مچ پایم جدی نیست/ شایستگی حضور در جمع شش تیم را داریم

بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند گفت: با سه امتیازی که برابر شهروند ساری به دست آوردیم جایگاه خود را در رده سوم جدول گروه مان تثبیت کردیم.

پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 21:53