کد خبر : 813
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1392 - 10:25
-

امیر شمسایی: آقایان بهانه جویی می کنند/ آقای جلالی! مویز نشده کشمش شده ای؟

امیر شمسایی: آقایان بهانه جویی می کنند/ آقای جلالی! مویز نشده کشمش شده ای؟
مدیر فنی تیم دبیری تبریز نسبت به صحبت های مسئولان و همچنین مدیرعامل ماهان تندیس واکنش تندی نشان داد.

امیر شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در واکنش به صحبت های حسین شمس مبنی بر به نفع گرفتن داور در بازی ماهان قم و دبیری تبریز به سود تیم شمسایی بیان کرد: اینکه حسین شمس برای تیم ملی زحمت کشیده شکی نیست و ما هم نمی خواهیم غرض ورزانه صحبت کنیم. زمانی که شاگردان او در تیم های فوتسال قم پشت لبشان سبز بود من مربی شان بودم. معتقدم شمس جو سازی را خوب بلد است.

مدیر فنی تیم فوتسال دبیری ادامه داد: برد و باخت در فوتسال وجود دارد و هیچ کس نمی تواند بگوید من از قبل برنده ام. اما اینکه وقتی می بازند زمین، زمان، داور و تمااشگر را خراب می دانند و وقتی می برند زمین، زمان، داور و تماشگر را خوب می دانند به لحاظ حرفه ای درست نیست.ما به این دلیل از دنیای فوتسال عقب افتاده ایم که نمی دانیم چطور باید حرفمان را منتقل کنیم.شمس گفته که داور قضاوت خنده داری داشته و حتی برزیل هم جلوی دبیری بازی می کرد با این قضاوت می باخت. آقایان یک سری گناهان را گردن داور می اندازند و ما حاضریم فیلم بازی را برایتان بفرستیم تا با انتشارش  بفهمند در اشتباهند. اگر هر دو پنالتی که برای ما گرفتند اشتباه بود، از ما ۲۰ امتیاز کم کنند. ما سه چهار موقعیت در این بازی را از دست دادیم. اگر قرار باشد همه توپ ها به گل برود که بسکتبال می شود. با این حال باز هم می گویم اگر آن دو پنالتی اشتباه بود، من اصلا دور فوتسال را خط می کشم.

شمسایی با بیان اینکه مراجع قانونی باید با شمس به خاطر تهمت زدن به داوران برخورد کند، افزود: اگر این حرف ها ادامه پیدا کند، جامعه داوری را زیر سوال می برند و این زیبنده فوتسال ایران نیست.نمی دانم، شاید می خواهند با این حرکت ها داوری را به سمت خودشان سوق دهند. اما من می دانم داوری پاک است و آقایان بهانه جویی می کنند. چه خوب است باخت را قبول کنند و بگویند ما باختیم. این را هم بگویم که تیم قمی انصافا جلوی ما خوب بازی کرد. اما با حرف هایی که شمس می زند، ارزش فوتسال قم را پایین می آورد.

وی همچنین در واکنش به صحبت های جلالی مدیر عامل تیم ماهان تندیس قم افزود: آقای محترم! شما هنوز مویز نشده، کشمش شدی؟ اصلا وحید شمسایی را می شناسی که درباره اش اینطوری صحبت می کنی؟ وحید بعد از بازی از تیم شما تعریف کرد و ما که می خواستیم حاشیه ای به وجود نیاید.

امیر شمسایی در ادامه به FUT5AL گفت:خواهشا راجع به وحید شمسایی نسنجیده صحبت نکنید. آقای جلالی! شما اول خودت را اصلاح کن و ظرفیت باخت را هم داشته باش. در ضمن آقای شمس! شما که این همه جنجال سازی می کنی، چرا روی نیمکت نمی نشینی؟ اگر صلاحیت داری روی نیمکت یک تیم بنشین و صحبت کن. چرا از بالا این حرف ها را می زنید؟!

در ادامه نیز می توانید مصاحبه ای که دیروز شمس انجام داد و باعث واکنش این چنینی شمسایی شد را در ادامه بخوانید:

حسین شمس، در خصوص شکست تیم فوتسال ماهان تندیس قم از دبیری تبریز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی از نظر فنی بالا بود و کیفیت خوبی داشت ولی متاسفانه داوران بد قضاوت کردند. در واقع داوری این مسابقه یکطرفه و به سود دبیری بود.

وی افزود: سالن مسابقه (دانشگاه علوم پزشکی) هم فقط یک هزار نفر گنجایش  دارد ولی برای بازی روز جمعه حدود ۳ هزار تماشاگر وارد سالن شده بودند. این باعث شد تا کنترل مسابقه از دست عوامل برگزاری و نیروی انتظامی خارج شود. حتی بازیکنان ما در بین دو نیمه موفق نشدند به خاطر ازدحام جمعیت وارد رختکن شوند. در انتهای مسابقه هم بازیکنان ۴۵ دقیقه داخل زمین معطل شدند تا سالن خالی شود.

مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه داور به شدت تحت تاثیر جو سالن قرار داشت، یادآور شد: داور دو پنالتی برای دبیری گرفت که اصلا پنالتی نبود. او حتی چندین خطای بی مورد گرفت که واقعا خنده دار بود. قرار شد فیلم بازی را به کمیته داوران نشان بدهیم. اگر قرار است از پیش بازنده باشیم چرا این همه خرج کنیم و هزار کیلومتر سفر کنیم؟

شمس ادامه داد: دلمان می‌خواهد بفهمیم ماجرا چیست؟ آیا آنچه که هفته‌های گذشته در فوتبال رخ داده، در فوتسال هم تکرار می‌شود؟ داور بازی را به سود دبیری تبریز برگرداند و ما هم هرچه تلاش کردیم کار را جلو ببریم، داور مانع شد. به نظرم اگر ۱۰ گل هم می‌زدیم در نهایت تیم دبیری با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ پیروز می‌شد! ما از کمیته داوران می‌خواهیم فیلم را بازبینی کند و به این اشتباهات پی ببرد.

وی همچنین به نحوه انتخاب داوران اشاره کرد و گفت: چرا داور بازی دو تیم اول و سوم جدول باید از سمنان و شهری که اصلا فوتسال ندارد، انتخاب شود؟ مقصر کمیته داوران است. داوری که اصلا آبدیده و با تجربه نیست را نباید برای این مسابقه انتخاب می‌کردند. نمی‌گویم جریان خاصی پشت داوری هست ولی این داوران برای بازی روز جمعه کوچک بودند.

شمس با انتقاد مجدد از کیفیت پایین سالن برگزاری مسابقه، تاکید کرد: سالن دانشگاه علوم پزشکی به گونه‌ای است که تماشاگران کاملا بر نیمکت دو تیم احاطه دارند. وقتی سرمربی تیم ما استراحت فنی می‌گرفت، تماشاگران آنقدر سوت می‌زدند که صدای سرمربی تیم به بازیکنانش نمی‌رسید. این سالن اصلا مناسب برگزاری مسابقات لیگ نیست. به نظرم حتی اگر تیم ملی برزیل هم در این سالن بازی کند، جلوی تیم دبیری می‌بازد! چون داوران کاملا در این سالن تحت تاثیر تماشاگران هستند.

شمس در پایان درباره احتمال جذب بازیکنان اسپانیایی در تیم ماهان تندیس هم گفت: با ارقامی که گفته می‌شود ترجیح می‌دهیم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم. صلاح نیست در سال اول حضور ماهان تندیس در لیگ برتر، با ارقام نجومی بازیکن خارجی بخریم که بعدا این اسپانسر هم از حضور در فوتسال پشیمان شود.

تیم فوتبال دبیری تبریز روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال در شهر تبریز موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم ماهان تندیس قم را شکست بدهد و در صدر جدول باقی بماند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نيكو یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

خجالت بکش امیر شمسایی

علی عبدی یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶

از چی خجالت بکشه .از شمس خجالت بکشه که تو هر دوره ای از طرف فدراسیون محروم میشه ؟

عباس یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

اینم برادر اون وحید شمساییه دیگه بزرگتر و کوچکتر حالیشون نیست که بابا

اشکان یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱

آقای شمسایی آن موقع که جناب شمس تبم ملی را ۵ مرتبه قهرمان آسیا کرد شما کجا بودی؟؟ داشتی انگور میل می فرمودی؟؟

حمید یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷

اصلا وحید شمسایی در حد اندازه ای نیست که آقای شمس بخواهد در موردش صحبت کند. آقای شمسایی همه می دونند وحید شمسایی چه جوری نتیجه میگیره در گیتی پسند و فولاد ماهان بد جوری دستش رو شد!! امیر شمسایی تبانی ۲ سال پیش رو یادت رفته؟؟

امید یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

امیر شمسایی تو در مقابل آقای جلالی کشمش هم نیستی که اینقدر حرف میزنی

بهرام یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸

اصلا مگه این دو تا برادر معنی خجالت رو میفهمند؟؟ تا دیروز دنبال استاد شمس می دویدند حالا برای ایشان شاخ و شونه میکشند

سهراب یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹

من که تا حالا یادم نمیاد این آقا تو تیمی مربیگری کرده باشه مگر دو یا سه هفته حالا مگه چه کارست که همه رو

تهدید میکنه ؟؟ این هم مثل وحید شمسایی با زور حرف میزنه خیلی از این آدمهای از خود راضی بدم میاد اه اه اه اه

ستار یکشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

امیر شمسایی فیلم بازی گیتی پسند ۲ سال پیش رو نداری؟؟/ نگاه کن ببین داداشت چفدر هنرمنده!!!! تو نیمه اول ۲-۲ میکنه تو نیمه دوم ۹ تا گل میزنه از این گل هایی که الان داره تو تبریز میزنه!!!!!!!

علی دوشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰:۵۴

امیر شمسایی فکر کرده اینجا هم کلانتریه که شاخ و شونه میکشه!!! آخه شما کجای فوتسال بودی که راجع به شمس حرف میزنی، من فکر میکنم این آقا در حدی نیست که شمس بخواد زحمت جواب دادن به اونو بکشه!!!

علي بلند قامت دوشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰

خیلی عجیبه که هیچ کدام از دوستانی که نظر داده اند مخالف جناب أقای شمس نیستند
ولی اگر کسی ١ در صد از فوتبال رو درک کنه حد اقل فوتبالی نظر میده
حسین شمس رو مطمئنا نباید با وحید شمسایی مقایسه کرد
مگه فوتبال ما چند تا علی دائی داشته
و مگه فوتسال ما چند تا وحید شمسایی
همونجوری که وحید شمسایی باید یک روزی جاش رو به یک جوون بده حسین شمس هم باید از خودش با سواد تر رو قبول کنه
خدا به وحید شمسایی لطف کرده و اونو در سطوحی بالاتر از حد دیگر عزیزان از جمله کشور ایتالیا مطرح نموده
و این اعتباری برای ایران است
و ثروتی برای ایرانیان