کد خبر : 1223
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1392 - 19:54
-

گیتی پسند، تیم ملی ازبکستان را هم ۱۰ تایی کرد

گیتی پسند، تیم ملی ازبکستان را هم ۱۰ تایی کرد
تیم فوتسال گیتی پسند عصر امروز در آخرین دیدار دوستانه خود در کشور ازبکستان موفق شد تیم ملی این کشور را 10 بر یک شکست دهد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم فوتسال گیتی پسند از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه ملی شهر تاشکند برای دومین روز متوالی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۱ این تیم پر قدرت را در هم بکوبد.
گلهای گیتی پسند را در این دیدار، احمد اسماعیل پور(۲ گل)، سجاد بندی سعدی(۲ گل)،محمد کشاورز(۲ گل)،مهدی جاوید(۲ گل)،محمد طاهری(۱ گل) و سعید تقی زاده(۱ گل) به ثمر رساندند.
تیم ملی ازبکستان در این بازی با ترکیب کامل خود به میدان آمده بود.
گیتی پسندی ها روز دوشنبه نیز موفق شده بودند این تیم را ۳ بر ۲ شکست دهند.
همچنین پس از درخشش تیم گیتی پسند در اردوی ازبکستان رییس فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت به مناسبت حضور این تیم در این کشور ضیافت شامی را برای کاوران گیتی پسند ترتیب دهد.
تیم فوتسال گیتی پسند با دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان راهی این کشور شده بود و در سه مسابقه خود موفق به شکست تیم های ملی ازبکستان و بنیادکار شده بود.

تیم فوتسال گیتی پسند با دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان راهی این کشور شده بود و در سه مسابقه خود موفق به شکست تیم های ملی ازبکستان و بنیادکار شده بود فردا چهارشنبه به ایران باز می گردد تا مهیای دیدار هفته هفتم خود در لیگ برتر فوتسال شود.

گیتی پسند روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی از تیم پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می کند.
انتهای پیام
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.