کد خبر : 4337
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 14:50
-

افضلی: از یک تیم‌ اصفهانی پیشنهاد دارم!

افضلی: از یک تیم‌ اصفهانی پیشنهاد دارم!
سرمربی زمزم اصفهان از وضعیت تیمش و آینده شغلی اش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین افضلی در خصوص بقاء تیم فوتسال زمزم اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ خوشحالم که این اتفاق رخ داد و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. سرمربی شهرداری صحبت‌هایی را در مورد بحث داوری کرده که عملکرد داور تأثیرگذار بوده اما می‌خواهم بگویم که به هیچ عنوان چنین چیزی نبود.

وی ادامه داد: خوشحالم که فوتبال پاکی را ارائه دادیم و بازیکنانم توانستند فعل خواستن را صرف کنند. وقتی آنها اراده کردند نتیجه هم گرفتیم به نظرم داور در نتیجه بازی تأثیرگذار نبود. اگر دو سوت به نفع ما زد چهار سوت هم به ضررمان زد. اشتباهات داوری همیشه وجود دارد اما در نتیجه تأثیر نداشت. او محتاطانه سوت زد و عملکرد خوبی هم داشت.

سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان در مورد اینکه آیا سال آینده هم در این تیم باقی‌خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: چند پیشنهاد دارم که در حال حاضر در مورد آنها فکر نمی‌کنم در این مدت آنقدر فشار و استرس روی من بود که حد نداشت تاکنون این شرایط را تجربه نکرده بودم همواره تیم‌هایی را که هدایت آنها را برعهده داشتم در کورس قهرمانی بودند. این هم تجربه خیلی خوبی بود. اینکه تیم در لبه تیغ باشد فشار زیادی روی سرمربی است. به هر حال خوشحالم که توانستیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

افضلی در مورد اینکه آیا پیشنهاداتش از تیم‌های اصفهانی است،‌ گفت: یکی از تیم‌ها اصفهانی است و یکی دیگر برای شهر دیگری است، فعلاً نمی‌خواهم اسم آنها را بیاورم تا این موضوع قطعی شود.
منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

احتمالا اگر کشاورز اجازه بده مربی گیتی پسند میشه!!!!!!!!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱:۲۵

نخندون تو رو خدا .تو و فوتبال پااااااااااک ؟!!!!!!!!
مگه داریم