کد خبر : 7177
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 13:12
-

حاجتی: حضور ناظم الشریعه در تیم ملی مشروط به همکاری در حفاری است

حاجتی:  حضور ناظم الشریعه در تیم ملی مشروط به همکاری در حفاری است
مدیرعامل باشگاه شرکت حفاری به حضور ناظم الشریعه در تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: از حضور ناظم‌الشریعه در این تیم بسیار خوشحال شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی حاجتی مدیرعامل باشگاه شرکت حفاری گفت: از حضور ناظم الشریعه در تیم ملی بسیار خوشحال شدم، معتقدم کسانی باید در تیم ملی جای بگیرند که در کنار ورزش سطح فرهنگی بازیکنان را نیز ارتقاء دهند تا در لیگ حرفه ای کشورمان شاهد اتفاقات تاسف بار اخلاقی نباشیم، ناظم الشریعه شخصی است که در کنار خسوس تلاش خود را برای مباحث تکنیکی و تاکتیکی به کار می گیرد و از آنجایی که از نظر اخلاقی مربی قابل قبولی است می تواند تیم با اخلاق و یک دستی داشته باشد.

وی افزود: حسن انتخاب کمیته فوتسال که باعث حضور ناظم الشریعه در تیم ملی شد را تبریک می گویم، مربی فنی فوتسال که سابقه درخشانی دارد و فصل گذشته توانایی خود در مربیگری را با هدایت تیم حفاری به رخ کشید شایسته تیم ملی بود و من هیچ مخالفتی با انتخاب وی ندارم.

حاجتی ادامه داد: ناظم الشریعه مشروط بر اینکه بتواند با شرکت حفاری همکاری داشته باشد در تیم ملی حضور دارد در همین راستا اگر مسئولان شرایطی فراهم آورند که وی مجبور به انتخاب یا جدایی از یکی از سمت ها باشد،از کمیته فوتسال گله مند میشوم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

پففففففففففففففففففففففف

s چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

برو تیم خودتو جمع کن که هرروز میای میری میای