کد خبر : 7983
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1393 - 12:52
-

شمسایی:با حضور در تاسیسات ریسک کردم!/قبول پیشنهاد گیتی، هوش بالای کشاورز را نشان می‌دهد

شمسایی:با حضور در تاسیسات ریسک کردم!/قبول پیشنهاد گیتی، هوش بالای کشاورز را نشان می‌دهد
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی قصد دارد با این تیم هم قهرمان ایران شود، اما برای رسیدن به این هدف برنامه‌ای 2 ساله دارد و در سال اول می‌خواهد تیمش را به جمع مدعیان برساند و در سال دوم قهرمان شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی قصد دارد با این تیم هم قهرمان ایران شود، اما برای رسیدن به این هدف برنامه‌ای ۲ ساله دارد و در سال اول می‌خواهد تیمش را به جمع مدعیان برساند و در سال دوم قهرمان شود.

گفتگوی باوحید شمسایی را در زیر بخوانید:

با تاسیسات دریایی در فصل‌جدید فوتسال چه برنامه‌ای دارید؟
ما تمرینات تیم را از اول‌ ماه‌رمضان شروع کردیم و با برنامه هم جلو آمدیم. تیم ما یکسری جوان خوب دارد که می‌توانند آینده فوتسال را تامین کنند، البته بازیکنان با تجربه را هم به تیم اضافه کرده‌ایم تا بهتر نتیجه بگیریم. ما برنامه‌ای ۲ ساله داریم تا امسال بین ۴ تیم اول جدول قرار بگیریم و سال آینده دنبال قهرمان هستیم.

با توجه به اینکه جوان هستید و فصل‌قبل قهرمان شدید، قبول هدایت تاسیسات دریایی ریسک نبوده؟
دوره مربیگری با بازیگری متفاوت است. من در دوره بازی خودم را نشان دادم. الان ببینید قم در فوتسال قوی شده، وقتی از ایتالیا برگشتم قم فوتسالی نداشت و من به قم رفتم که تیم‌شان یازدهم جدول بود و با تمام وجود برای آنها بازی کردم و دوم شدیم. آن روز هم ریسک کردم و جواب داد و الان مربیگری هم همین است. دنیای مربیگری ریسک است و به خاطر شهرم با برنامه جلو آمدم تا موفق شوم. تهران از سال ۸۵ که تام ایران‌خودرو قهرمان فوتسال ایران شد، دیگر قهرمانی نیاورده است. من با سیامک داداشی، اصغر قهرمانی و شهاب سفال‌منش یک جمع هستیم که به تاسیسات دریایی آمده‌ایم و یک ریسک منطقی کرده‌ایم.

محمد کشاورز هم هدایت گیتی‌پسند را برعهده گرفته، به نظر شما کشاورز تصمیم درستی گرفته؟
فکر می‌کنم دنیا یک دنیای حرفه‌ای است. محمد کشاورز از دوستان خوب من است و من پارسال که مربی شدم، همه به من تبریک گفتند و من هم الان به محمد تبریک می‌گویم که خودش را به جمع مربیان معرفی کرد. گیتی‌پسند بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و قبول چنین تیمی هوش بالای کشاورز را نشان می‌دهد. پارسال ریسک من بزرگ بود چون ما یکسری بازیکن جوان داشتیم، اما گیتی‌پسند ملی‌پوشان زیادی دارد. به هر حال به کشاورز تبریک می‌گویم و امیدوارم در مربیگری موفق باشد.

دبیری‌تبریز فصل قبل با شما قهرمان شد و امسال با حسین شمس به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. فکر می‌کنید دبیری بتواند قهرمان شود؟
دبیری ۴ بازیکن خوب را به تیم یکدست فصل قبل اضافه کرده و با این شرایط مدعی اصلی قهرمانی در آسیا است، ضمن اینکه یک مربی بسیار کار بلد به اسم حسین شمس سرمربی این تیم است. همه ما برای دبیری آرزوی موفقیت در آسیا را داریم چون نماینده ایران است. این تیم پارسال تیم من بوده و اگر قهرمان آسیا شود من هم در آن سهم کوچکی دارم، چون سهمیه آسیا را من برای دبیری گرفتم و از این بابت خوشحال هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

داداش ما هم هستیم یک کم نون به ما قرض میدی! جبران میکنم!!

احمد شمس شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

وحید جون درد و بلات تو سرم بخوره خیلی دوست دارم هر کاری تو اصفهان داشته باشی خودم برات انجام میدم

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

کمی از مغازه ات لوازم آرایشی با مقداری گز بفرست!
اینکه سوال نداره!

بچه قم شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

کی گفته تو اومدی قم قم فوتسال نداشت؟؟ قبل از تو فوتسال قم با برادران قیاسی ،محسن امپراطور،رضا گلباشی ، بکایی و… همیشه تو لیگ فوتسال مدعی بود تو این چند سال گذشته هم با سلطان اصغر حسن زاده بهترین بازیکن آسیا علی وفایی جادوگر آسیا و قاسم عروجی پدیده آسیا همیشه مدعی قهرمانی بوده حالا تو میخوای خودتو بچسبونی به قم و موفقیت فوتسال قم رو زیر سوال ببری ؟؟ یعنی قم بخاطر تو پیشرفت کرده؟؟؟ نه داداش تو اومدی تو قم پیشرفت کردی و معنی فوتسال و تکنیک واقعی رو فهمیدی اگر اینقدر موثر بودی تو تهران نگرت میداشتند که قهرمان بشند!!تو در این حدی نیستی که بخوای باعث پیشرفت فوتسال قم بشی که؟؟ قم به تمام دنیا بازیکن فوتسال صادر میکنه تو هم جیبت رو اون سال پر پول کردی و رفتی!! دفعه آخرت باشه سر فوتسال قم منت میذاری شمسایی

عبدالهی شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

قبل از حضور شمسایی در ارم کیش این تیم ، دهم جدول بود ولی در پایان فصل سوم و این نتیجه بهترین نتیجه قم تا اون زمان بود . سال بعدش هم که شمس به تیم اضافه شد تیم دوم شد.
این اسم هایی که ذکر کردید اون موقع تو کوچه بازی می کردند.

بچه قم شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

اشتباه نکن اون موقع که این اسم ها بازی میکردئند وحید شمسایی تو خونشون یه قل دوقل بازی میکرد تو میدونی قیاسی و گلباشی کی بازی میکردند برو از بزرگترت بپرس !!

رهبر دوشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱:۲۸

دور نبند واسه ما دیگه
بیشین سر جات

نام شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

این همه پول گرفتی اونم کنتورات به این نوع پول گرفتن نمیگی ریسک ولی برا بازی میگی ریسک کردم امسال بازار گرمی نکن تیمت ضعیفه

نیما شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

داداش راست میگه تیمت ضعیفه پارسال داشتن میرفتن لیگ ۱ امسال هم بازیکنای خوبی نگرفتی نتیجه نمیگیری خودت خداییش خوبی و خوب بازی میکنی ولی ی مشت پیر و بی تجربه گرفتی خودت باید جای همه اونا بازی کنی

نام ... شنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

چیییی؟ عمو جان مثل اینکه فوتسال نمیبینی تیم ۱۰ شد اونم بخاطر جوانگرایی الانم ۴ تا ملی پوش داره به غیر از شمسایی ، رئیسی ، نظری و …. شما حرص نزن چون شمسایی جایی نمیخوابه که زیرشو آب بگیره

نام ... یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

Behtarin bazikone ghom yadolla yamolla bode shoma khodeton ta akharesho befahmid dg