کد خبر : 7979
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 8:06
-

۶+۲ گزینه برای سرمربیگری ساروی ها!

۶+۲ گزینه برای سرمربیگری ساروی ها!
پس از انتشار خبر قطعی شدن جابجایی امتیازات تیم های فوتسال زمزم اصفهان و راه ساری حالا مهم ترین سوال و دغدغه برای هواداران راه ساری انتخاب سرمربی تیم و زمان شروع تمرینات است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، پس از انتشار خبر قطعی شدن جابجایی امتیازات تیم های فوتسال زمزم اصفهان و راه ساری حالا مهم ترین سوال و دغدغه برای هواداران راه ساری انتخاب سرمربی تیم و زمان شروع تمرینات است.

شنیده ها حاکی است که سعید نجاریان مدیرعامل راه ساری برای فصل پیش رو به دنبال بستن تیمی به مراتب قدرتمندتر از سال های گذشته است و اولویت اول وی برای هدایت تیمش نیز یک سرمربی غیر بومی خواهد بود.

محمود خوراکچی، رضا لک، علیرضا رعدی، علی خسروی، محسن خبیری و حتی ناصر صالح سرمربی فصل گذشته راه ساری از گزینه های غیر بومی هدایت این تیم برای فصل جدید هستند.

در حالی که از سید مهدی ابطحی و علی صانعی نیز بعنوان گزینه های هدایت راه ساری نام برده می شود اما شنیده ها حکایت از آن دارد که این دو گزینه مد نظر مسئولان راه ساری نیستند.

از طرفی دیگر شنیده شده در صورتی که نجاریان نتواند با یکی از مربیان غیر بومی یاد شده برای هدایت راه ساری به توافق برسد، گزینه هایی چون مهدی نعمتی، جابر کیان نژاد و مسعود نجاریان را به عنوان مربیان بومی که هرکدام شان سابقه سرمربیگری این تیم را داشته اند، در دستور کار قرار خواهد داد. البته احتمال اینکه یک مربی بومی عهده دار هدایت راه ساری شود، ضعیف است.

آن طور که مشخص است، تمرینات راه ساری از تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که بالاخره چه کسی سکاندار هدایت راه ساری در لیگ برتر شانزدهم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق ساری یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۵۳

آقا نجاریان جان مادرت جان هرکی که دوستش داری یه مشت معلم ورزش و جارو کش زمین مسابقات جام رمضانو نیار اخه من نمی دونم با اون تیم دو سه سال پیش چطوری نتونستید قهرمان بشین آقای گل لیگ، محمود لطفی طه سعید …..

نام ... یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

آقای نجاریان ما بچه های ساری دلمون به این تیم خوشه توروخدا یه مربی بیارکه دلش واقعابراتیم بسوزه و ازجون ودل روی تیم مایه بذاره.مثل آقای افضلی که نذاشت تیم زمزم بیفته و حالا نصیب شهرماشد.من فکرمیکنم خودآقای افضلی بهترین گزینه براهدایت وسرمربی گری این تیم باشه

علی شهابی یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

همین مونده ، افضلی ساری به به باد برده!!

ناشناس یکشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

بهترین گزینه ناصرصالح