کد خبر : 8397
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 14:57
-

ناظم الشریعه: نیت ما کمک به دبیری ایران بود

ناظم الشریعه: نیت ما کمک به دبیری ایران بود

محمد ناظم الشریعه در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی در تبریز برابر دبیری انجام دادیم و با اینکه مدتی نبود بازیکنان را برای این بازی جمع کرده بودیم به نظرم توانستیم برای آماده تر شدن دبیری به آنها فشار وارد کنیم. وی افزود: تنها برای کمک به دبیری

محمد ناظم الشریعه در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی در تبریز برابر دبیری انجام دادیم و با اینکه مدتی نبود بازیکنان را برای این بازی جمع کرده بودیم به نظرم توانستیم برای آماده تر شدن دبیری به آنها فشار وارد کنیم.

وی افزود: تنها برای کمک به دبیری تشکیل اردو داده بودیم و نگاه ما به این بازی کمک به نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا بود که امیدوارم این اتفاق برای آنها افتاده باشد و به نتیجه‌گیری این نماینده کشورمان کمک شده باشد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران خبر پاداش ویژه از سوی کمیته فوتسال به بازیکنانی که در این بازی دوستانه حاضر شده بودند را تایید کرد و گفت: به هر شکل به قول مسئولان در جلسه ای که پس از پایان بازی در رختکن تیم ملی برگزار شد می بایست تفاوتی میان نفراتی که دعوت ما را برای این بازی دوستانه قبول کرده و آمده بودند با سایرین قائل می شد که آقای افتخاری قول پرداخت پاداش به آن ها را دادند.

وی در پایان متذکر شد که با توجه به مشخص نبودن حضور ایران در تورنمنت کویت و گرندپری برزیل، تیم ملی فعلا هیچ برنامه‌ای پیش روی خود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهواز جمعه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

حفاری با وجود ناظم الشریعه امسال مدعی نخواهد بود
چون ایشان با لابی گری مربی تیم ملی شدن نه عیار واقعی خودش
امسال عیار واقعی این اقا مشخص خواهد شد