کد خبر : 8472
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 10:11
-

فقط دبیری و تاسیسات ثبت رسمی کردند

فقط دبیری و تاسیسات ثبت رسمی کردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فصل جدید لیگ برتر فوتسال قرار است از روز پنجشنبه ١٣ شهریور ماه آغاز شود، گرچه خیلی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر استارت مذاکرات و عقد قراردادهای داخلی با بازیکنان و مربیان مورد نظر را از ماه ها قبل زده اند اما تاکنون تنها قراردادهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فصل جدید لیگ برتر فوتسال قرار است از روز پنجشنبه ١٣ شهریور ماه آغاز شود، گرچه خیلی از تیم های شرکت کننده در لیگ برتر استارت مذاکرات و عقد قراردادهای داخلی با بازیکنان و مربیان مورد نظر را از ماه ها قبل زده اند اما تاکنون تنها قراردادهای دو تیم دبیری و تاسیسات در کمیته فوتسال به ثبت رسیده است.
دبیری با هدایت حسین شمس به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا، استارت کارش را زودتر از همه تیم ها زد و اکنون نیز به منظور حضور در این رقابت ها در چین به سر می برد.
تاسیسات دریایی تهران نیز امسال کارش را با یک انتقال بزرگ آغاز کرد. وحید شمسایی با کادر مربیانش به این تیم تهرانی آمد و همین انتقال و سابقه قهرمانی شمسایی با دبیری در لیگ فصل گذشته باعث شد که این تیم خیلی زود استارت تمرینات و سر و سامان دادن به تیم را بزند.
به گفته حسین زاده دبیر کمیته فوتسال، غیر از دبیری و تاسیسات هیچ تیم دیگری قراردادهایش را به ثبت رسمی نرسانده است و این در حالی است که تیم ها تنها تا روز چهارشنبه هفته جاری به همین منظور فرصت دارند.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی شنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

وضعیت تیم مقاوت البرز چی شد