کد خبر : 9141
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1393 - 10:55
-

کمیته فنی باید خسوس را بر کنار کند!/ کشاورز زود مربی شد/ درباره شمس حرف نمی زنم!

کمیته فنی باید خسوس را بر کنار کند!/ کشاورز زود مربی شد/ درباره شمس حرف نمی زنم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی از جمله مربیانی است که به دلیل عدم توافق با تیم ها، از حضور در لیگ ۹۳ باز ماند. سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گرچه از تیم های شهرستانی از جمله گیتی پسند پیشنهاد هم دریافت کرده بود اما به دلیل برخی مشکلات حاضر نشد در خارج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی از جمله مربیانی است که به دلیل عدم توافق با تیم ها، از حضور در لیگ ۹۳ باز ماند. سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گرچه از تیم های شهرستانی از جمله گیتی پسند پیشنهاد هم دریافت کرده بود اما به دلیل برخی مشکلات حاضر نشد در خارج از تهران مربی گری کند. در مصاحبه ای که با صانعی داشتیم، از دلیل امتناعش برای مربی گری در شهرستان پرسیدیم. صانعی همچنین درباره پیش بینی اش از لیگ جدید و تشکیل کمیته فنی هم صحبت های جالبی را مطرح کرد.

گفت و گوی پایگاه خبری فوتسال با علی صانعی را در ادامه می خوانید:

* آقای صانعی! بعد از عملکرد خوبتان در فصل قبل، همه انتظار داشتند در فصل جدید با قدرت بیشتری کار کنید اما چه شد که بدون تیم ماندید؟

– بی تیم ماندن من به هیچ وجه نا خواسته نبود. من پیشنهاد های مختلفی از چند داشتم اما نخواستم امسال کار کنم. به هر حال کارهای عقب افتاده زیادی دارم و شرایط کاری هم طوری است که نمی توانم از تهران خارج شوم. من در مدرسه و دانشگاه تدریس می کنم و خودم هم به دنبال مباحث علمی فوتسال خواهم رفت.

* فکر می کنید چه تیم هایی در لیگ امسال مدعی اصلی قهرمانی باشند؟

– هنوز یک هفته از بازی ها رفته و بعضی تیم ها نیز دیر شروع کرده اند. فکر می کنم باید پنج شش هفته بگذرد تا بتوان نظر داد اما از روی اسامی و نفرات تیم ها می توان گفت امسال تیم ها بسیار به هم نزدیکند. می توانم از تیم های گیتی پسند، دبیری، تاسیسات دریایی، منصوری، حفاری و فرش آرا به عنوان مدعیان اصلی نام ببرم. سال های قبل شاید بیشتر از دو سه تیم مدعی نبودند اما امسال پنج شش تیم رقابت نزدیکی برای قهرمانی خواهند داشت.

* نظرتان درباره مربی گری کشاورز در گیتی پسند چیست؟

-معتقدم محمد می تواند از پس این کار بر آید. البته گیتی پسند یک سری مشکلات خاصی دارد ولی باید بدانیم این تیم برای بخش خصوصی است و مالکان باشگاه نمی خواهند اتفاق بدی برایشان بیفتد. بنابراین کسی نیست که بهتر از آقایان جنتی و طاهری در این باره نظر دهد و مربی انتخاب کند. محمد هم این توانایی را دارد که تیم را اداره کند. او بالای ۱۵۰ بازی ملی را دارد و سه دوره جام جهانی را هم تجربه کرده است. با این حال گیتی پسند حواشی زیادی هم دارد و محمد باید ابتدا این حواشی را کنترل کند. مطمئن باشید او صد در صد توانایی فنی را برای هدایت گیتی پسند دارد و در آینده مربی بسیار خوبی خواهد شد اما شاید الآن زود شروع کرده است!

* بعد از ناکامی دبیری در آسیا، انتقادهای بسیاری به حسین شمس شد. معتقدید این انتقاد ها منصفانه بوده است؟ خودتان چه نظری درباره عملکرد دبیری دارید؟

– اجازه دهید من در این باره صحبت نکنم. ترجیح می دهم درباره تیم دبیری و حسین شمس نظر ندهم!

* درباره تشکیل کمیته فنی که می توانید صحبت کنید؟

-امیدوارم کمیته فنی تصمیم های کلان و مفیدی برای فوتسال بگیرد. با توجه به اینکه خود کفاشیان در این کمیته حضور دارد، می توانند تصمیم های بزرگ بگیرند و مهم ترین بحث هم باید گرفتن پخش تلوزیونی باشد. نمی دانم چرا این همه نا مهربانی با فوتسال می شود. همه رشته ها از تلوزیون پخش می شود جز فوتسال.

* به نظرتان برنامه دو ساله ای که کمیته فنی برای گرفتن مدال جهانی اعلام کرده، منطقی است؟

– چرا منطقی نباشد؟ مطمئن باشید در دو سال می توان به مقام جهانی رسید. ما دوره قبل به کلمبایی باختیم که حتی یک کرنر روی دروازه ما نزد. آن ها چهارم جهان شدند. پس ما پتانسیل گرفتن مدال جهان را داریم. اما با برخی مشکلات نمی توان به آن رسید. تیم ملی ما دیگر نباید مشکل لباس، اردو یا غذا داشته باشد. اگر در پله اول بمانیم دیگر نباید توقع کسب مقام جام جهانی را هم داشته باشیم.

* کمیته فنی اعلام کرده می خواهد کادر فنی تیم ملی را تقویت کند.

– نمی دانم منظورشان از تقویت چیست! می خواهند تعداد مربیان را زیاد کنند یا سن و سالشان را افزایش دهند؟! در هر حال امیدوارم موفق باشند. اما معتقدم بهتر است به جای تقویت کادر به فکر جمع کردن حواشی تیم ملی باشند. احساس می کنم هنوز حاشیه وجود دارد. ضمن اینکه تیم های پایه ما رسما تعطیل شده اند. در سال های قبل به هیچ وجه این طور نبود. ما در جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل هفت بازیکن امید را بردیم. تا دو سال قبل تیم های امید و جوانان فعال بودند. اردو برگزار می شد و بازی دوستانه انجام می دادند. کمیته فنی به این مسائل باید بپردازد. دلیل اصلی این اتفاق هم این است که خسوس هدایت دو تیم بزرگسالان و امید را به عهده دارد. اما الآن فقط اسم تیم امید هست و خودش نیست! کمیته فنی باید خسوس را از تیم امید کنار بگذارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

علی اقا دوست داریم تنها کسی هستی که تو این فوتسال دنباا پولو شهرت نمیری دستت را از راهدور میبوسم امیدوارم یکم از شما یاد بگیرن بعضی از مربیا با این که حسین شمس تو جام جهانی این همه برات سنگ اینداخت تنها کسی بودید راجبش یک کلمه حرف نزدید

فوتسال دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

۱۰۰% با على اقا موافقم.. با یک دست چندتا هنوانه نمیشه برداشت..
مکر کى روش سرمربى امیدها هم هست..؟؟؟
انقدر تحقیر نکنند فوتسال رو..
مربى خوب تو این مملکت کمه؟؟؟
اقاى افتخارى لطفا به صحبتهاى دلسوزان فوتسال توجه کن..
على صانعى عمر خودش رو برا فوتسال این مملکت کذاشته..

نام ... دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

فقط سلطان علی صانعی هر جاباشی دعا گوت هستیم

فوتسال دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

برای هواداران خوبه. برید از بازیکنهایی که باهاش کار کردن بپرسید چه جور آدمی هست

حامد سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰:۲۷

استاد صانعى شجاعت و صداقت شما ستودنى است امیدوارم أفراد پاک و با صداقتى مثل شما همیشه در این رشته فعال باشند هر جا هستید موفق باشید در مورد آقاى شمس هم غیر از این از شخصیتى مثل شما انتظار نمى رفت امیدوارم این روش شما الگویى براى دیگران باشد

نام ... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۲۱

تو مگه با ایران تو حام ملت ها چیکار کردی؟

نام... سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

داش علی صانعی دوست داشتنی خیلی دوستت داریم هر جا هستی موفق باشی شما هر جا هستی تو مجموعه تاثیر گذاری انشاالله موفق باشی برادر!!

تهرانى سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

بابا استاد صانعى خیلى دوستت داریم تابستان هم داره تمام میشه دوباره شما رو زیارت میکنم انشاالله دلمان براتون تنگ شده !!صحبت هاى شما همیشه شنیدنى است برادر موفق و پیروز باشید