کد خبر : 9849
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 11:38
-

حاجتی:سه ملی پوش را رد کردیم ، تیم مان خوب شده است!

حاجتی:سه ملی پوش را رد کردیم ، تیم مان خوب شده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با انتقاد از اقدام باشگاه‌هایی که در بخش فوتسال بانوان به داشته‌های تیم‌های دیگر نگاه می‌کنند، گفت: این کار آن‌ها باعث شد که ما سه چهار بار لیست‌مان را تغییر دهیم. علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: ما برای تیم فوتسال آقایان‌مان سه ملی‌پوش را رد کردیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری با انتقاد از اقدام باشگاه‌هایی که در بخش فوتسال بانوان به داشته‌های تیم‌های دیگر نگاه می‌کنند، گفت: این کار آن‌ها باعث شد که ما سه چهار بار لیست‌مان را تغییر دهیم.

علیرضا مرادحاجتی اظهارکرد: ما برای تیم فوتسال آقایان‌مان سه ملی‌پوش را رد کردیم و به جای آن‌ها سه بازیکن امید خودمان را جایگزین کردیم که تیم‌مان خوب هم شده است ولی تیم‌ها اصلا به سازندگی فکر نمی‌کنند و بازیکنان تیم‌های دیگر را مدنظر قرار می‌دهند و بعد هم با پیشنهاد پول بیشتر، آن‌ها را تحریک و جذب می‌کنند. این است که ورزش ما بی‌ارزش شده است و خروجی ندارد و نسبت به چند سال گذشته از نظر کیفی بالا نرفته است.

وی خاطر نشان‌ کرد: ما تیم فوتسال بانوان‌مان را بستیم و بازیکنی که یک هفته در خوابگاه ما بود و در تمرینات تیم هم شرکت داشت، به دلیل این‌که تیمی دو میلیون تومان بیشتر از ما به او پیشنهاد داد، رفت. برخی بازیکنان امروزه اصلا تعصب باشگاه‌های‌شان را ندارند و برای دو میلیون تومان بیشتر می‌روند و کاری به این ندارند که به آن تیمی که می‌روند تا چه اندازه به مسایل اخلاقی توجه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: ما در نهایت تیم‌مان را بستیم ولی این موضوع باعث شد که لیست‌مان را سه چهار بار تغییر دهیم. به هر حال جای تاسف دارد که تیم‌هایی که این‌گونه بازیکنان را جذب می‌کنند خودشان هیچ‌گونه سازندگی‌ای ندارند و چشم‌شان به داشته‌های تیم‌های دیگر است. بازیکنی که ما چهار سال پیش جذب کردیم و کسی او را نمی‌شناخت و ما با کار روی آن، او را ملی‌پوش کردیم‏، اکنون این تیم‌ها او را می‌برند و بعد رهایش می‌کنند و وقتی دیگر آن بازی قبلی را نداشت، می‌خواهد بازهم به ملی‌حفاری برگردد.

وی عنوان‌کرد: مدیران و مسوولان باشگاه‌ها چرا می خواهید مسایل و مشکلات ورزشی را با پول حل کنید؟ کمی روی مسایل ذهنی ورزشکاران هم کار کنید. هم چیز پول نیست و ورزشکاران نیز باید این موضوع را بدانند. باشگاه ملی‌حفاری در فوتسال ایران یک برند است و این‌که پیشنهادهایی به بازیکنان ما می‌شود تا آن‌ها را جذب کنند، هنر نیست.

مرادحاجتی در ادامه با بیان این‌که فروزان سلیمانی امسال نیز هدایت تیم فوتسال بانوان ما را بر عهده دارد، درباره هدف‌شان از حضور در لیگ برتر، گفت: ضمن این‌که هدف مان قهرمانی در لیگ است، می‌خواهیم ورزش فوتسال را بین بانوان خوزستانی رونق دهیم. خوشبختانه پس از ما، تیم آبادان هم با قدرت در مسابقات شرکت کرده است که تیم خوبی است و سال گذشته نیز نایب‌قهرمان لیگ شد. ایذه نیز یکی دو سال است که در لیگ برتر تیم می‌دهد. به هر حال هدف ما این است که فوتسال بانوان را در خوزستان رشد دهیم و اگر این موضوع محقق شود، استعدادهایی که ناشناخته هستند، کشف و استعدادهایی که شناخته شده هستند، دیده می‌شوند و درنهایت باعث می‌شود که طی چند سال آینده چندین ملی‌پوش داشته باشیم.

وی عنوان‌کرد: به هر حال باتوجه به این‌که تیم خوبی داریم، به فکر قهرمانی هستیم و البته چه قهرمان شویم و چه نشویم، از شایستگی‌های ما کم نمی‌شود. ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و در وهله اول، مسایل اخلاقی، روحی و روانی برای‌مان مهم است. بازیکنان ما مانند بازیکنان سایر تیم‌ها بااخلاق هستند و ما به مسایل اخلاقی اهمیت می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری در خصوص این‌که قرار بود تیم بانوان این باشگاه باتوجه به این‌که قهرمان لیگ برتر شده است، در یک تورنمنت خارجی شرکت کند، گفت: علی رغم این‌که سال گذشته تیم ما دو قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی کشور به دست آورد ولی تاکنون هیچ اتفاقی از سوی فدراسیون در این زمینه نیفتاده است. البته چند روز پیش با خانم نصیری، مسوول لیگ صحبت کردم که او گفت فدراسیون به دنبال این است که یک تورنمنت چهار جانبه خارجی راه‌اندازی و ملی‌حفاری در آن شرکت کند. ما هم انتظار می‌کشیم تا ببینیم این گفته فدراسیون در حد حرف است یا می خواهد آن را عملی کند.

وی ادامه داد: به هرحال باید کمی بیشتر به ورزش بانوان اهمیت داده شود و همان‌طور که آقایان در باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنند، برای بانوان نیز چنین مسابقاتی راه‌اندازی شود تا انگیزه بیشتری در آن‌‌ها ایجاد شود و بانوان بیشتر ورزش کنند تا درنهایت سالم باشند و به جامعه کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

فقط بدنبال سفر خارج رفتن هستی اقای حاجتی
یک ذره هم به فکر بازیکنان فوتسال اقایان هم باش چه بزرگسالان چه امید
از پارسال تا الان یک ریال هم به بازیکنان ندادی انوقت بفکر سفر خارج از کشور بانوان هستی!!!؟؟؟
لطفا به مشکلات باشگاه خود رسیدگی کن اقای حاجتی

حفارى سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

از پایگاه خبرى خواهشمندیم ١دوربین و ١میکروفن بدن به این اقا که هروقت دلش خواست مصاحبه کنه وتصورات فرضى خودش رو بزاره توى سایت!
مرد مومن ۴بازى ۴امتیاز تازه انهم از ٣بازى خانگى!!!
از کى تا حالا مساوى با البرز و فرش ارا توى اهواز نتیجه خوب و تیم بهتر کرده!!!
٣ملى پوش!!! تا انجایى که من اطلاع دارم ١ملى پوش داشتین و کلا هم ان ٣تا علاقه ى به ماندن نداشتن و با پایان قراردادشون از این تیم رفتن!!!و تازه شما بازیکن هم جذب کردین!!!
از پایگاه خبرى خواهش میکنم این واقعیتا رو پاک نکنه تا مردم بفهمن این اقا توى اهواز داره فوتسال رو بخاطر دشمنیش با بعضى از اشخاص نابود میکنه!!! پارسال تیمو میخواشتى منحل کنى اما زورت به بالادستیات نرسید!حالا میگى من فکر فوتسال ایرانم جالب!
شما از حرفه ى بودن حرف میزنى هنوز پول به بازیکنا ندادى!!!

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

من بعنوان یک شهروند و یک همکار شرکت حفاری اقای حاجتی حرکات رفتار وگفتارت …
دست بکش از این ورزش

‌به حاجتی سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

کم با افکار عمومی بازی کنید

احمد سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

واقعا که… پول بازیکن و کادر فنی سال قبل را ندادید بعد درباره اخلاق صحبت میکنید………………….

امید سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

شما به فکر سازندگی تیم های دیگه نباش،فکر تسویه پول فصل قبل تیم یاش

ایمان سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

واقعا جای تاسف داره تیمی که فصل قبل سوم شد هنوز با بازیکنان و کادر فنی تسویه نشده

نام ... سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

امیدوارم اقای حاجتی چشم خود را بر روی واقعیتها نبندد
جناب اقای حاجتی در فوتسال اهواز هیچکس چشم دیدن شما را ندارد
با دست خود جوانانی را که دم از تربیت انها میزدی نابود کردی
هنوز هم با عده ای از بازیکنان تسویه حساب نکردی
چون جناب اقای بهمنی مدیر عامل محترم شرکت ملی حفاری ایران شما را نمیخواهد اجازه پرداخت پول نمیدهد
لطفا از سمت خود استعفا بده تا بازیکنان به پول خود که حق انها می باشد برسند

جنوبی سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

این آقا استاد بیان وعشق مصاحبه رو داره وبس

اهوازی سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

اقای کریمی لطف کن در مورد اقای حاجتی کمتر بنویس ، اینقدر برای تیم حاشیه سازی نکن

نام ... چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۴۳

حاجتی عشق مصاحبه

علی چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

اقای کریمی تنها مرد فوتسال می باشد که در سالهای گذشته توانست با اقتدار و مدیریت خوب خود تمامی حاشیه های تیم فوتسال ملی حفاری را از بین ببرد
این وصله ها به اقای کریمی نمی چسبد اقای…… که برای همه شناخته شده هستی
ایرج فقط کریمی
سلطان فقط کریمی

نام ... چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

کریمی و ناظم الشریعه پدر این تیم رو دراوردن ، حالا هم اینجور مینویسن ، حاجتی مرد ملی حفاری

نام ... چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

ناظم رو که حاجتی آورد توی حفاری و باهم تیم رو بستن..کریمی هیچ دخالتی نداشت البته کوتاهی میکنه که جلوی حاجتی رو نمیگیره همیین

اهوازی چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

قایدی