کد خبر : 10128
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 17:24
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی: اصلا عقابی را ندیدم که بگویم بازیکنانش تبانی و خیانت کرده اند

داورزنی: اصلا عقابی را ندیدم که بگویم بازیکنانش تبانی و خیانت کرده اند
من چیزی از کم کاری یا تبانی را بین بازیکنان شهرداری ساوه ندیدم و حتی آنها بعد از هر کل همگی خوشحالی می کردند و به بغل عقابی می رفتند.

رضا داورزنی سرمربی تیم منصوری قرچک در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اظهارات رضا عقابی که مدعی شده سرمربی منصوری هم پس از پایان بازی از تبانی و خیانت بازیکنان شهرداری ساوه سخن گفته اذعان داشت:من تنها اول بازی و براساس عرف با رضا عقابی دست داده و احوالپرسی کردم و دیگر او را ندیدم و حتی پایان بازی هم او بلافاصله به رختکن رفت و آقای منصوری هم در سالن نبود که کسی به عقابی بحث تبانی یا خیانت بازیکنانش را بگوید.

سرمربی منصوری در مورد اینکه عقابی مدعی شده شعارتماشاگران قرچکی از سوی ظریفیان هدایت شده  و به لیدرهای منصوری خط دادند گفت: این مسائل ارتباط چندانی به من ندارد اما ظریفیان را سالهاست می شناسم و ۴ سال در ساوه بازی کرده است.ضمن اینکه او اصلا به سالن نیامده بود که بخواهد به کسی خط بدهد.من هیچگاه به عقابی نگفتم که ظریفیان یا کسی از این تیم خط داده تا علیه او شعار بدهند.

داورزنی با اشاره به اتفاقات بازی تاکید کرد: شهرداری از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی است و اسیر اتفاقات فوتسال شد و باخت.آنها حتی ۶بر۵ از ما جلو افتادند و ما ۵نفره کردیم و بازی مساوی شد.در ادامه روی یک رفت و برگشت گل هفتم را زدیم. بعد ساوه ای ها ۵ نفره کردند و روی یک اتفاق گلر ما گل هشتم را زد. در یک دقیقه و ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی بازیکنان این تیم عجله کردند و دوبار توپ لو دادند تا بازی ۱۰ بر ۶ شود.این در حالی است که وقتی ما عقب بودیم و ۵ نفره کردیم ممکن بود این سناریو برای ما هم رخ دهد.

من چیزی از کم کاری یا تبانی را بین بازیکنان شهرداری ساوه ندیدم و حتی آنها بعد از هر کل همگی خوشحالی می کردند و به بغل عقابی می رفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوجی دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶

درود به شرفت آقای داورزنی امیدواریم عقابی دیگه بهانه ای واسه ۱۰ تا گلی که خورده نیاره

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

سلطان ظریفیان بازیکن با اخلاق

بارسا دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸

داورزنی حیا کن منصوری رو رحا کن.

قرچکی سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

برو بابا تمام این کارها و اتفاقی که تو قرچک رقم خورد از سمت شما و تقوی بود البته که به آرزوتون رسیدید و عقابی را کله کردی ولی یه روزی هم نوبت خودتون میرسه چون بالا سرتون خداست

محسن هوادار منصوری سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

ما به تقوی کاری نداریم، ولی آقای داورزنی محبوب برای ما و افتخار میکنیم که یه قرچکی با اخلاق سرمربی تیمه ماست،آقا رضا ممنون که واقعیاتو گفتی