کد خبر : 10503
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 14:55
-

سهمیه قهرمان جام حذفی پرید

سهمیه قهرمان جام حذفی پرید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال گذشته بود که برای اولین بار جام حذفی فوتسال ایران برگزار شد و البته برگزاری آن سرشار از مشکلات و بی برنامگی هایی بود. با این حال مقرر شد تا برای افزایش جذابیت این جام و جدی گرفتن این مسابقات از سوی شرکت کنندگان، قهرمان جام حذفی همانند قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سال گذشته بود که برای اولین بار جام حذفی فوتسال ایران برگزار شد و البته برگزاری آن سرشار از مشکلات و بی برنامگی هایی بود. با این حال مقرر شد تا برای افزایش جذابیت این جام و جدی گرفتن این مسابقات از سوی شرکت کنندگان، قهرمان جام حذفی همانند قهرمان لیگ به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

بعد از رایزنی‌های کمیته فوتسال ایران با مسئولان فوتسال روسیه مقرر شد قهرمان جام حذفی به تورنمنتی در این کشور اعزام شود. این در حالی است که قهرمان لیگ به مسابقات جام باشگاههای آسیا اعزام می شود.

با وجود تلاش کمیته فوتسال، تیم ماهان تندیس قم که به عنوان قهرمانی اولین دوره جام فوتسال ایران رسیده بود از حضور در این تورنمنت بین المللی منصرف شد تا یک سهمیه فوتسال ایران از دست برود.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص اظهار کرد: ما از مسئولان تیم ماهان تندیس خواستیم تا در مسابقات بین المللی روسیه شرکت کنند که اتفاقا ثبت نام آن همین چند هفته پیش برگزار شد ولی مسئولان این باشگاه از حضور در این مسابقات منصرف شدند.

وی افزود: دلیل این امر ورودی مسابقات روسیه و مشکلات مالی تیم ماهان تندیس بود.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: حتی آقای طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند پیگیر این موضوع بود که اگر ماهان تندیس در تورنمنت روسیه حضور نیابد، تیم گیتی پسند به این تورنمنت برود اما آنها هم از این تصمیم منصرف شدند تا ایران نماینده ای در تورنمنت روسیه نداشته باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

تیم قهرمان جام حذفی باید خودش ورودی مسابقات روسیه رو میداد؟ خوب اینجوری که شاید هر تیمی میتونست خودش ورودی بده و تو این مسابقات شرکت کنه! یعنی بعنوان جایزه قهرمان حذفی، ورودی قهرمان رو هم ندادن؟

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۱۷

ببخشیدا ولی بنویسید چقدر پول باید میدادن تا شرکت کنن، آقای افتخاری این وسط !!!! به قول دوستمون تیم دسته ی ۲ ای هم اگر پول ورودی رو داشت میرفت و شرکت میکرد ….
لعنت به هر کی که فوتسالمونو به این روز انداخته
نه قهرمان آسیا شدیم نه تیم باشگاهیمون قهرمان آسیا شد ….

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

تیمی که قهرمان میشه پاداشش حضور تو یه تورنمنتی هست، پس چرا باید برای گرفتن پاداشش پول پرداخت کنه؟

بچه قمی جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

واقعا متاسفم برای فوتسال ایران