کد خبر : 13138
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 13:59
-

تقوی:مشکلات تا نیم فصل حل نشود فکر دیگری می کنیم

تقوی:مشکلات تا نیم فصل حل نشود فکر دیگری می کنیم
سرپرست تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: اگر مشکل حل نشود، باید فکر دیگری بکنیم و این حتما معنی‌اش این نیست که تیم را منحل کنیم ولی قطعا تصمیمی گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیداکبر تقوی در مورد اینکه تمرینات تیم منصوری در تعطیلات لیگ برتر دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: همه از شنبه هفته گذشته کارشان را آغاز کردند ولی ما از سه‌شنبه تمرین کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان به تمرین نیامده‌اند و به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان قصد همراهی تیم را نداشته‌اند، تاکید کرد: نه اینطور نیست. تهدیدی وجود نداشته، بلکه این نظر خود باشگاه بود و ما خودمان خواستیم که تمرین بیشتر تعطیل شود.

تقوی درباره شایعه تهدید بازیکنان منصوری مبنی بر اینکه برای حل مشکلات مالی تا نیم‌فصل بیشتر صبر نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: چنین صحبتی نبوده بلکه باشگاه تصمیم گرفت که اگر مشکلات تا نیم فصل حل نشود، تصمیم دیگری خواهد گرفت. باز هم تاکید می‌کنم تهدیدی از سوی بازیکنان نبوده و این موارد سیاست و تصمیم باشگاه بوده است.

وی در این خصوص که باشگاه چه تصمیمی برای نیم‌فصل دارد، تاکید کرد: به هر حال اگر مشکل حل نشود، باید فکر دیگری بکنیم و این حتما معنی‌اش این نیست که تیم را منحل کنیم ولی قطعا تصمیمی گرفته می‌شود. البته امیدوارم کار به اینجا کشیده نشود و به نحوی مدیریت شود که تصمیم بدی گرفته نشود. البته همه باشگاه‌ها این روزها با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند، جز عده‌ای که شاید تازه نفس باشند، ولی عموما تیم‌های قدیمی مشکل دارند.

تقوی با ابراز خوشحالی از سرمایه‌گذاری استان‌ها روی فوتسال خاطرنشان کرد: شنیده‌ام در کرمان تیمی در لیگ یک حضور دارد که سرمایه‌گذاری بسیار خوبی داشته، این در شرایطی است که قبلا جنوب شرق ایران نقطه تاریک فوتسال ما بوده و غیر از مشهد تیمی از این نقطه در لیگ حضور نداشته است. حالا از اینکه مجموعه‌ای مقتدر و تازه نفس روی فوتسال هزینه می‌کنند خوشحالم و امیدوارم که نگاه آنها لیگ برتری باشد. حضور چنین تیم‌هایی باعث رونق فوتسال می‌شود و به تیم‌های دیگر نیز انگیزه وارد می‌شود.

سرپرست منصوری با اشاره به پخش زنده بازی این هفته تیمش با دبیری گفت: با شرایطی که وجود دارد هر چه پول از اسپانسر بابت پخش زنده بگیریم،‌ باید به صداوسیما بدهیم و چیزی عاید باشگاه نمی‌شود. اما اینکه بازی ما به خاطر پخش زنده از جمعه به شنبه افتاده،‌ ممکن است ریزش تماشاگر داشته باشیم. اگر این پخش زنده به ایجاد بستری برای حضور اسپانسرها در فوتسال منجر شود، خوب است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصوري سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

اقای تقوی انشاالله تیمتون برگرده به شرایطی که دو سال پشت سر هم قهرمان شدید…منصوری شناسنامه فوتسال ایران هست