کد خبر : 14407
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 14:35
-

اصغری مقدم: شاید نیم فصل دوم دستیار اضافه کنم/ فرزین کمک می‌کند اما تصمیم آخر با من است

اصغری مقدم: شاید نیم فصل دوم دستیار اضافه کنم/ فرزین کمک می‌کند اما تصمیم آخر با من است
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: با توجه به اینکه فشار کاری همزمان بازی کردن و مربیگری بر روی من است احتمال دارد که نیم فصل دوم یک دستیار به کادر اضافه کنم تا دست تنها نباشم.

جواد اصغری مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی با شهرداری ساوه بازی سختی بود. ساوه اصلا مستحق اینجای جدول نیست و بازی فوق‌العاده خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ما در این بازی بر روی اشتباهات فردی گل ‌خوردیم اما به سختی گل زدیم که باید هر چه سریعتر این نقیصه را برطرف کرد.

وی افزود: ما به سختی به گل می‌رسیم در شرایطی که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم. این موضوع باید در تعطیلات نیم‌فصل مرتفع شود تا خیز دوم ما برای حمله به صدر دیگر با از دست رفتن امتیاز همراه نشود.

سرمربی- بازیکن دبیری از دو مسئولیت همزمان خود به عنوان یک تجربه جدید یاد کرده و تاکید کرد: در این شرایط وقت خالی ندارم و در خانه هم باید برای تمرین جلسه بعد برنامه ریزی و طراحی کنم. با اینکه بازیکنان همکاری می‌کنند اما در تمرین هم حتی باید خودم کنز بچینم که چندین کار را با هم انجام دادن سخت است. باید کمک داشته باشم ولی تا الان این اتفاق نیفتاده است. شاید نیم فصل دوم یک کمک اضافه کنیم.

اصغری مقدم همچنین از کمک های فرزین دبیری بر روی نیمکت تمجید کرده و افزود: فرزین دبیری همه جوره به من کمک می‌کند و حتی گاهی اوقات نکات فنی را به من منتقل می‌کند اما در نهایت من هستم که تصمیم نهایی را برای تمامی اقدامات فنی تیم اتخاذ می‌کنم.

وی به بازی حساس تیمش با میثاق تهران اشاره کرده و یادآور شد: قطعا بازی ساده ای در پیش نخواهد بود. این تیم در قرچک با منصوری مساوی کرده و مس سنگون صدرنشین را برده و بازی طبیعتا سختی خواهد شد. البته که ما هم تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و می‌رویم تا از این بازی سه امتیاز بگیریم. برای این بازی بهروز جعفری، وحید شفیعی و نصرالله سید مومن مصدوم هستند ولی بقیه مشکلی ندارند.

سرمربی دبیری در خصوص جدایی احتمالی بهروز جعفری و انتقال به اسپانیا نیز چنین اظهارنظر کرد: ایشان باید بیاید با باشگاه صحبت کند تا جلسه بگذاریم. ما مانع پیشرفت بهروز نمی‌شویم و امیدواریم بتواند آنجا موفق باشد و این جزو افتخارات باشگاه دبیری است که نماینده در اسپانیا داشته باشد همانطور که نظری را به روسیه فرستاد. باید ابتدا صحبت کرد و تلاش می‌کنیم که جلوی پیشرفت بهروز جعفری هم گرفته نشود.

اصغری مقدم در خاتمه چند بازیکن تیمش را مستحق حضور در تیم‌ملی دانست و گفت: به جز فخیم و جعفری که بازی‌های خوبی هم برای تیم‌ملی انجام داده اند محمد کوهستانی، بابک اکبری و رشید قلی‌پور هم نفراتی هستند که می توانند از دبیری به تیم‌ملی کمک کنند اما انگار در حال سرمایه‌سوزی هستیم. این که نفرات تیم‌ملی ثابت باشند و بازی های لیگ دیده نشود به لحاظ انگیزشی هم بازیکنان تیم ملی و هم بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می کنند را دچار مشکل می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

hamone futsal ma zaief shode chon amass dadamaie meal to bi saved omdadan are kar … chi mini baba bro baron

نام ... دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

rast mige harf akharo khodesh mizane mige chashm agha farzin……

مرتضی دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

طرف دوپاشو دراز کرده هی پیام میذاره ،جناب باکلاس شما میتونی ۱۰۰ پیام بزاری وباخودت حال کنی ،ولی چشمتم باز کن ،،،بابا داره نتیجه میگیره ، فهمیدنش زیاد سخت نیست فقط کمی شعور فوتسالی میخواد

ناشناس دوشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸

آقاااااااای اصغری مقدم از گلر خوبتون فرااموش کردی؟ واقعا رضا موثق از خوبهای سال قبل و امسال تیم

فوتسالی سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۱۹

دیگه بنده خدا چجوری بگه برو از این سر بسته تر و با احترام تر نمیشه گفت
از وقتی جواد اصغری مقدم شده سرمربی دبیری از بهروز جعفری و وحید شفیعی کمتر استفاده میکنه نسبت به زمان حسین شمس و دو تا چپ پای دیگه تیمش رو ترجیح میده به این دوتا
انصافا هم سه چهار تا از بازیکنای دبیری مهره های سوخته هستند تو این باشگاه
مومن که تو این دو سال همش بیرون بوده خداییش یه بکمی جوون رو میزاشتید کنار تیم بهتر نبود؟
عیار وحید شفیعی هم با اومدنش به دبیری مشخص شد نیم فصل مسابقات شده و ایشون فقط یه گل زده
بهروز جعفری هم معلوم نیست روی چه اصل و اصولی می برنش اسپانیا چون ایشون نسبت به سال قبل نصف به نصف ضعیفتر شده سطح بازیش طوری که نه گل خالی میزنه تو گل و نه تو دفاع مفید واقع میشه برا تیمش
برا دبیری تیم اول فوتسال شهرمون آرزوی قهرمانی مجدد رو داریم

... سه شنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۲۵

آقای اصغری مقدم از رضا موثق فراموش کردی واقعا رضا امسال و سال قبل خیلی خوب کار کرده برا دبیری
بازی روبروی گیتی پسند هم که شاهکار کرد امیدواریم مسعولین تیم ملی ببینن بازیشو و دعوت بشن ایشون
با آرزوی موفقیت برای تیم خوب دبیری