کد خبر : 15326
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 15:25
-

ابطحی:مقاومت به دلیل مشکلات مالی در جایگاه اصلی اش نیست/تلاش می کنیم طه مرتضوی را برگردانیم

ابطحی:مقاومت به دلیل مشکلات مالی در جایگاه اصلی اش نیست/تلاش می کنیم طه مرتضوی را برگردانیم
سرمربی تیم شهروند ساری در مورد شرایط تیمش توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی‌ سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: مقاومت البرز با توجه به تازه وارد بودنش در لیگ برتر برایمان حریف ناشناخته‌ای بود و همین امر کار را برای تیم دشوار می‌کرد، ذهنیتی که با توجه به صحبت رقبای این تیم برایمان شکل گرفته بود تیمی دونده و جنگنده بود اما البرزی‌ ها دیروز خود را تیمی حرفه‌ای و فوتسال بلد نشان دادند که باعث شد رقابتی منفی به نمایش گذاشته شود مقاومت تیم خوب و سطح بالایی است که معتقدم در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی  در جایگاه حقیقی خود قرار نگرفته است.

معمولا در تیم‌هایی همچون مقاومت حضور ۲ یا ۳ بازیکن با تجربه الزامی است تا بتوانند در موقعیت های حساس بازی را اداره کنند تنها مشکل موجود در این تیم همین فاکتور  است.

وی افزود: روز گذشته تیم شهروند ساری ۲ به ۲ تقسیم شده بودند. بازیکنانش که خوب بودند  و بازیکنانی که در حد و اندازه خود ظاهر نشده بودند ولی خوشبختانه در مجموع قادر به از سد راه برداشتن حریف  شدیم، زیرا کادر در ضربات ایستگاهی تجربه بازیکان را ارتقا داده و از همین فرصت‌ها استفاده کردیم تا به پیروزی برسیم.

ابطحی در ادامه بیان داشت: طه مرتضوی با شهروند ساری و یک تیم لیگ برتری دیگر قرار داد داخلی بسته و هر تیم که زودتر به تعهدات مالی خود عمل کند طه را در اختیار خواهد داشت، امیدواریم شهروند ساری در این مورد عملکرد سریعی داشته باشد تا در نیم فصل دوم مرتضوی یکی از سهمیه‌ها و بازیکنان این تیم باشد از سوی دیگر ۲بازیکن بومی خوب که تاکنون با تیم تمرین کرده‌اند در نقل و انتقالات به تیم اضافه می شود.

در تمام مدت فعالیت حرفه‌ای خود عا دت نداشته‌ام همکاری‌ام را با بازیکنانی که  در اختیار داشته‌ام در نیم فصل قطعی کنم اما احساس یکی از بازیکنان موارد انضباطی داشتم که به احتمال زیاد تا دور روز آینده از تیم جدا می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳

ای خدا.. ما رو به راه راست هدایت کن