کد خبر : 15651
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1393 - 16:01
-

پایاسازه، تیمی متمول اما بی بضاعت!

پایاسازه، تیمی متمول اما بی بضاعت!
جای سوال در اینجاست که چرا این تیم خصوصی به این روز افتاده است؟ تیمی که با جذب چند بازیکن خوب لیگ برتری و حفظ نفرات تاثیر گذار هلال احمر و اضافه نمودن چند بازیکن خوب از دسته یک، چرا باید امروز جزو نامزدهای سقوط باشد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تا واپسین روزهای شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال تکلیف تیم داری هلال احمر تبریز مشخص نبود که با ورود بخش خصوصی و حفظ سهمیه این تیم در تبریز نوید روزهای خوب و درخشانی برای فوتسال تبریز به گوش می رسید.

با خرید سهمیه هلال احمر توسط احد زارعی و مدیرعاملی فردی فوتسالی در این تیم شور و اشتیاق بین فوتسال دوستان تبریزی بوجود آمد تا امسال نیز یک نماینده خوب و مدعی قهرمانی در لیگ هست و دیگر مانند هلال احمر استرس سقوط  نخواهیم داشت.

ولی با شروع لیگ و گذشت سیزده هفته از این مسابقات شاهد آن هستیم که این تیم با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است .پایا سازه با ۲۹ گل زده دوازدهمین خط حمله را به خود اختصاص داده است و از طرفی با ۳۹ گل خورده سومین تیم از لحاظ بیشترین گل خورده می باشد.

اما جای سوال در اینجاست که چرا این تیم خصوصی به این روز افتاده است؟ تیمی که با جذب چند بازیکن خوب لیگ برتری و حفظ نفرات تاثیر گذار هلال احمر و اضافه نمودن چند بازیکن خوب از دسته یک مانند علیرضا عسگری و ابراهیم قبادی که نشان دادند بازیکنان خوب و تاثیر گذاری هستند چرا باید امروز جزو نامزدهای سقوط به دسته یک باشد؟

اولین دلیلی که به ذهن خطور می کند انتقال دیر هنگام سهمیه هلال احمر به پایاسازه و فرصت ۱۰ روزه برای جذب بازیکن و آماده سازی برای شروع مسابقات لیگ برتر بود که عمده دلیل ضعف پایاسازه هم به این موضوع برمی گردد و بازیکنان به هماهنگی تاکتیکی پیش از شروع فصل نرسیده بودند ولی این موضوع نمی تواند تنها دلیل عدم نتیجه گیری یک تیم باشد چون عدم نتیجه گیری پایاسازه برای یک یا دو بازی نیست بلکه سیزده هفته از شروع مسابقات می گذرد.

مدیران این تیم لیگ برتری در عدم نتیجه گیری پایاسازه نقش عمده ای را ایفا کرده ­اند درحالی که مجید زارعی مدیرعامل-سرمربی پایاسازه یک چهره فوتسالی بوده و انتظار می رفت در کم کردن این حواشی در پیرامون تیمش نقش بسزایی ایفا کند.

شرکت پایاسازه که یک شرکت مهندسی عمرانی می باشد و پروژه های بزرگی را در شهر تبریز در دست ساخت دارد یک باشگاه متمول و پولدار بنظر می رسید و انتظار می رفت بازیکنان این تیم هیچگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم نکنند و تمام فکر و ذکر این بازیکنان تمرین و کسب نتایج در خور شان این تیم باشد. اما با گذشت ۱۳هفته از لیگ برتر و فرا رسیدن نیم فصل مسابقات از این تیم خبر می رسد بازیکنان از عدم دریافت مطالباتشان ناراضی هستند و تمرکز لازم برای تمرین و مسابقه را ندارند.

مدیران پایاسازه باید رویه ای در پیش می گرفتند تا کمبود ها و دیر بسته شدن تیمشان را با کمتر کردن مسائل حاشیه ای و افزایش تمرکز بازیکنان جبران کنند اما نه تنها این کار را نکردند بلکه در مسیر عکس آن گام برداشتند و تا اینجای فصل فقط ۱۰% از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده اند و ۲۰% نیز بازیکنان جریمه شده اند.

مشکلات مالی  تنها مشکل تیم پایاسازه نمی باشد ولی یکی از اصلی ترین مشکلات این تیم است.سفر با اتوبوس و نداشتن لباس گرم متحد الشکل و …از دیگر مشکلات این تیم تاه لیگ برتری شده می باشد. نوشتن و رسانه ای کردن این مشکلات نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه شاید باعث افزایش حواشی حول این تیم شود بخاطر همین از گفتن و نوشتن سایر مشکلات این تیم در این مطلب امتناع می کنیم و امیدواریم مدیران این تیم با انتخاب رویه ای مناسب نتایج خوبی بگیرند و باعث دلگرمی بخش خصوصی برای تیم داری فوتسال شوند تا این رشته مهیج که از برترین و افتخارآورترین رشته های ورزشی کشورمان است روز به روز بیشتر پیشرفت کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذری یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

خدا جای حق نشسته….

.. یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

اینا همه چوب خداست.
کسایی تو اون تیم هستن، که اول فصل فقط به فکر خودشون بودن الان کجان حق خیلیارو خوردن ولی نمیدونستن خداییم اون بالا هست،می زاره تو کاسشون..

نام ... یکشنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

گل زده خوب دیگه ۴گل با صدر ا

نام ... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

واسه همه فقط پول مهم است و دیگر هیچ!
شما هم می‌فرماید با وجود نتیجه و بازی بد پولشان را بدهند تا آنها هم با عملکرد ضعیف نوش جان کنند و آبی هم روی آن بخورند!!
پول و قرارداد مال کسانی است که به تعهد خود که همانا تمرین خوب و بازی خوب و تلاش برای گرفتن نتیجه است عمل کنند

کیومرث حبیب آذر دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

فقط دارن شهرت بازی انجام میدن خبر ندارید چه به روز غیربومیها میارن هیچی ندارن به اونها بدن .اسماعیل عباسیان رو هم ممنوع المصاحبه کردن باشگاه پایا سازه- استعفای سرمربی قبلی هم به خاطر عدم امکانات بود یکی از بهترین مربی تبریز بودن بااخلاق – بی حاشیه (حسین آقا قضایی)

جواب نام... دوشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

یعنى باشگاه هیچ تعهدى نسبت به بازیکنان ندارد!
،امکانات خوب و سالن تمرین مشخص وسفر با پرواز جزء اصول پایه لیگ برتر است،باشگاهى که هیچ کار حرفه ایی براى بازیکنانش انجام نداده،نباید توقع عملکرد حرفه اى از سوى بازیکن داشته باشد…
تیم ساوه با اینکه در نیم فصل اول ۴ امتیاز کسب کرده اما ۴۵٪ از قرارداد را دریافت کردند و از لحاظ امکانات هم در شرایط خوبى هستند و این اصل پایه ورزش حرفه ایست…

رسول سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۴۸

کار باید از ریشه درس باشه اومدم اون بازیکنایی رو که به استاد اس میدادن رو انتخاب کردن الانم باید تاوان رفاقتشون رو بدن

ناشناس سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲:۵۱

برین خدارو شکر کنین
تو همین لیگ برتر تیمی هسش که با مینی بوس میره سر بازی اتوبوس درجه ۳ پیش کش

پیمان سه شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱

مدیر پایا سازه احد زارعی قدم خیری برداشت و نذاشت سهمیه استان حذف شود و با بازیکنانی که در حد لیگ دو بودند به اجبار پای به مسابقات گذاشت ولی کاش آقای زارعی این کار را نمیکرد و همان که سهمیه دو تا بود بهتر بود با این وضع که تیمش به سربازانی که با دوچرخه اومده بودند تبریز نمی باخت و ابرو تبریز رو نمیبرد

علی چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

اقای جواب نام -دم از اصول حرفه ای نزنید یه کم به بازی خودتون نگاه کنید که در حد لیگ ما لدیو نیست پس چرا خودتون رو با ساوه مقایسه میکنید تو این لیگ خیلیا بحران مالی دارن در ضمن اتوبوسم از سرتون زیاده والله این احد زارعیه که رو شما حساب باز کرده تست تیم دسته اولی هم میرفتین کسی شما رو بر نمی داشت

حامد پنجشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰:۰۳

سال قبل محسن خان تیم و عالی جمع کرده بود و اگه بعضی اتفاق ها نمی افتاد تیم بالای جدول هم می تونست باشه
تیم به مربی خوب میخواد که تجربه لیگ و داشته باشه