کد خبر : 16932
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 - 9:32
-

شمسایی:این یک امتیاز نه به درد ما می خورد و نه به درد دبیری !

شمسایی:این یک امتیاز نه به درد ما می خورد و نه به درد دبیری !
سرمربی-بازیکن تاسیسات دریایی تهران از توقف تیمش در برابر دبیری تبریز می گوید.

سرمربی-بازیکن تاسیسات دریایی تهران در خصوص تساوی تیمش در برابر دبیری تبریز به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:درست است که گلی به ثمر نرسید ، اما بازی جاندار و زیبایی بود که در آن مدافعان و به خصوص دروازبانان هر دو تیم نقش بسیار چشم گیری در آن داشتند و این موضوع می تواند به سود فوتسال ملی ما هم باشد چون یک لیگ پویا و بازیکن ساز منتج به یک تیم ملی قوی می شود.
وحید شمسایی ادامه داد: علیرغم اینکه موقعیت های متعددی برای گلزنی داشتیم ولی توپ ها از خط دروازه نگذشت ، این یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه به درد دبیری چون ما برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم تا همچنان شرایط خود را در جدول حفظ کنیم.
وی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش در برابر ماهان تندیس قم هم گفت: تیم های قم با هر عنوان و اسمی که در لیگ ظاهر شدند تیم های خوب و پر قدرتی بودند ، تیم ماهان هم از این قاعده مستثناء نیست به خصوص در لیگ امسال که این تیم در زمره مدعیان هم هست . ماهم تلاش می کنیم که از این دیدار با دست پر خارج شوید.نمی‌شود گفت آنها بحران‌زده هستند. ما هفته دوم و سوم لیگ را با شکست پشت سر گذاشتیم اما در ادامه راه جزو بالانشینان قرار گرفتیم. آنها تیم خطرناکی هستند خصوصا که علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی که دو ستاره و بازیکن تاپ فوتسال هستند را در اختیار دارند و مربی خوبی به اسم علی رعدی هم آنها را هدایت می‌کند. قمی‌ها تماشاگران خیلی زیادی هم دارند. فقط خواهشی دارم از کمیته انضباطی، کمیته فوتسال و نیروی انتظامی که به خاطر سنگینی و حساسیت این مسابقه، نظارت بیشتری داشته باشند. چون بازی خیلی سختی است و دو تیم فقط برد می‌خواهند، امیدوارم شرایط از هر لحاظ مهیای این مسابقه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.