کد خبر : 17130
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 11:19
-

طاهری: ما تیم‌داری نمی‌کنیم، باشگاه‌دار هستیم/ با اطلاع‌رسانی ۲ روز قبل از جلسه نمی‌توانیم به تهران بیاییم

طاهری: ما تیم‌داری نمی‌کنیم، باشگاه‌دار هستیم/ با اطلاع‌رسانی ۲ روز قبل از جلسه نمی‌توانیم به تهران بیاییم
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: ما تیم‌داری نمی‌کنیم بلکه باشگاه‌دار هستیم، باید یک هفته قبل از تشکیل جلسه هیات‌رئیسه سازمان لیگ، از تشکیل آن باخبر شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری در مورد انتقاد کریم منصوری مدیرعامل منصوری و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ از غیبت برخی اعضا در جلسات هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: بارها در این‌باره صحبت کرده‌ام. ما در شهرستان هستیم و نمی‌شود روز دوشنبه تماس گرفته و بگویند باید چهارشنبه در تهران باشیم تا در جلسه‌ای که در دفتر علی کفاشیان برگزار می‌شود، شرکت کنیم. باید حداقل یک هفته پیش از تشکیل جلسه در این مورد با ما صحبت کنند.

وی افزود: جلسه اخیر، یک جلسه فوری بود برای حل مشکل و درخواست باشگاه شهرداری ساوه، تاکنون من هر بار که در جلسات غایب بودم مربوط به جلسه‌های فوری بوده است. چون ما تیم‌داری که نمی‌کنیم بلکه باشگاه‌دار هستیم و خیلی کار و برنامه داریم. ما در کنار فوتسال، فوتبال هم داریم و در روز تشکیل جلسه اخیر هیات رئیسه سازمان لیگ، در قائمشهر با تیم نساجی بازی داشتیم. من چطور می‌توانستم در این جلسه شرکت کنم؟

طاهری تاکید کرد: من بارها هم به افتخاری تاکید کرده‌ام که اگر می‌خواهید جلسه بگذارید یک هفته قبلش به ما اطلاع دهید تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به بازی این هفته تیم فوتسالش با حفاری در اهواز، گفت: این مسابقه بین تیم‌های دوم و سوم جدول است و حتما حساسیت زیادی دارد. در بازی رفت دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

سال بعد گیتی باید جمع بشه شک نکنید که امسال قهرمان نمیشه آقای جنتی به چسب دیگه به بقیه ی کارا فوتسال گیتی دیگه باید جمع شه وقتی رسیدگی نمیشه.

اصفهان دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

بجان خودم حالا ببین اگه این تیم رو نمیدونم کی بود میخاست تیم بخره نساجی بود فکر کنم میاد میخره فصل قبل زمزم رو فروخت شهروند الانم یه گندی میزنه

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

تیم داری با پول مردم بیچاره و دادن پولهای کلان به افراد غیر بومی لازم نیست
شما که اینقدر خوب همه چیز را مدیریت میکنید لطفا کمی هم برای پس دادن پول مردم تلاش کنید

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

این تیم فصل بعد اگه منحل نشد هرچی خواستی بگو.

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

جهت اطلاع اقای طاهری ۳.۴ روز کرمان بود برای این که مخ مدیر عامل رسالت کرمان را بزنه ولی دست خالی خالی برگشت .حناش دیگه رنگی نداره هیچ جا