کد خبر : 17725
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 11:30
-

رعدی:تاسیسات با حاشیه سازی ما را برد/آمادگی‌اش را دارم که خیلی راحت بروم/ماهان دنبال قهرمانی نباشد

رعدی:تاسیسات با حاشیه سازی ما را برد/آمادگی‌اش را دارم که خیلی راحت بروم/ماهان دنبال قهرمانی نباشد
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: میانگین سنی تیم ۲۰ سال است، تیم جوان هم زود تحلیل می‌رود به همین دلیل گفتم با این نفرات به دنبال قهرمانی نباشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی در مورد وضعیت این روزهای تیمش گفت: از وقتی که با قمی‌ها قرارداد بسته‌ام سه بازی در نیم فصل دوم انجام داده‌ایم. در بازی اول که با منصوری بود چهار – دو باختیم. برد و باخت این بازی برای من نبود چون تازه دو روز بود که تیم را تحویل گرفته بودم. حتی اگر می‌بردیم هم همین را می‌گفتم چون در دو روز نمی‌توانستم کاری انجام دهم. بازی دوم هم که با میثاق بود و چهار بر دو باختیم، ریسک بازی پنج نفره را به جان خریدم و در همان زمان گل خوردیم. فکر دیگری در مورد پنج نفره شدن تیم داشتم که اجرا نشد. بازی سوم مسئولیتش کامل با خودم بود که برابر تاسیسات سه بر یک شکست خوردیم.

وی ادامه داد:‌ در این بازی عالی کار کردیم. هر دو دفاع عقب‌گیر ما اخراج شدند و در خط دفاع، صفر شدیم. در عین حال که می‌گویم این برد مبارک تاسیسات دریایی باشد اما آنها با حاشیه سازی به برد رسیدند. داور مسابقه گرچه یکی از بهترین‌های داوری فوتسال ایران است اما آن روز یکی از بدترین قضاوت‌هایش را داشت. او باید احمدی بازیکن تاسیسات را صددرصد اخراج می‌کرد ولی این کار را انجام نداد و در ادامه بازیکن ما اخراج شد و همان توپ هم درون گل قرار گرفت.

کارشناس و مدرس فوتسال یادآور شد: یک عده در این بازی جوسازی می‌کردند و شعار می‌دادند. به هر شکل من از روز اول به قمی‌ها گفتم که فقط برای کمک آمده‌ام و هیچ ادعایی هم ندارم. به جلالی هم گفتم همان طور که راحت به من گفتید به قم بیا، حالا هم هر موقع احساس کردید که به من نیازی ندارید، راحت بگویید که مرا نمی‌خواهید. آمادگی‌اش را دارم که خیلی راحت بروم. با این اتفاق نه چیزی از من کم می‌شود و نه چیزی زیاد؛ اما جلالی گفت که مرا برای سال آینده می‌خواهند. به همین دلیل گفتم با این نفرات به دنبال قهرمانی نباشد. میانگین سنی این تیم ۲۰ سال است. غیر از وفایی، عروجی و قاسمی که ۲۳ -۲۴ سال دارند، سایر نفرات کم تجربه‌اند. البته این را هم باید بگویم که بازیکنان خوبی هستند.

علی رعدی در پاسخ به این سوال که همین تیمی که شما می‌گویید نباید با آنها دنبال قهرمانی باشید،‌ تا هفته هفتم هیچ باختی نداشتند و هفته‌ها صدرنشین بودند، گفت: دلیلش این است که اکثریت بازیکنان این تیم در رده سنی امید هستند و در روزهایی که همه تیم‌ها تمرین‌شان تعطیل بود و درگیر یارگیری بودند،‌ این تیم در کوران مسابقات امیدهای کشور بود که اول شد و زمانی که لیگ آغاز شد، آنها کاملا در شرایط بازی قرار داشتند، بعد رفته رفته بدن‌های‌شان تحلیل رفت. من از همان ابتدا، که حرفی مبنی بر آمدنم به قم نبود، به امیر شمسایی گفتم که از هفته ششم به بعد تیم‌تان تحلیل می‌رود که او هفته هفتم که برد، گفت دیدید این اتفاق نیفتاد؟! ولی از هفته هشتم همان شد که من گفته بودم. تیم جوان همین‌طور هست. باید از نظر روانی خیلی روی‌شان کار کرد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

آقای رعدی شما مدرس خوب کشور هستید نبایدوارد مریگری میشدید الانم دیرنشده بیاید مردانگی کنید برید بذارید تیم قم بدتراز این نشه

فوتسال سالم سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

رعدی به خدا تئ به درد ماهان نمیخوری جون مادرت برو جون هرکی دوست داری برو

فوتسال قم رو به نابودی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

آقای رعدی تیمو گرفتی دستت صدر جدول بود با همینا هم میتونیم قهرمان شیم اگر شریفی و دارو دستش برن و تیم داری بیفته دست یه نفر ادم حسابی که پول خرج کنه نه دوستانی که در کار توریستی ماهان تندیس هستند …
حاج ممد شفیعی برگرد به تیمت …

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

آقا رعدی محکم وایستا مای کارت.. اینهایی که موج منفی راه می اندازند بیکارن.. هرکی بیاد همین حرفا رو میزنن.. سلطانی رعدی

قمی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

آقای رعدی مدرس خوبی هست
ولی صرف مدرس بودن مربی خوبی نمیشه

نام ... چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۴

آقای جلالی پشت رعدی و باقری وایستا

فوتسال قم رو به نابودی چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۷

فکر کنم سن بازیکنایی که گفتین بالاتر از ایناست ، وفایی کم کم ۲۵ رو داره قاسمی که برو بالای ۲۸ ،۲۹ !!!

ali یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

همین بازیکنای جونو بده محسن حسن زاده ببین چه جوری برات تیمو قهرمان میکنه
وقتی محسن حسن زاده سرمربی این تیم بود یه بازی تو قم نباخت