کد خبر : 20994
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 22:17
-

حضور رضا سخندان کمک داور فینال آسیا در جمع هواداران فردوسی/ دلجویی نعمتی از صدا و سیما جواب داد

حضور رضا سخندان کمک داور فینال آسیا در جمع هواداران فردوسی/ دلجویی نعمتی از صدا و سیما جواب داد
رضا سخندان کمک داور مشهدی دیدار کره جنوبی و استرالیا در فینال جام ملت های آسیا در جمع هواداران تیم فردوسی حضور یافته و به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های اقتدار نوین فردوسی مشهد و دبیری تبریز در سالن کارگران با حضور حدود ۲هزار تماشاگر در حالی آغاز شد که تیم فردوسی در نیمه اول حاکم مطلق میدان بود و موفق شد یک گل زیبا نیز در این نیمه به ثمر برساند.

نیمه دوم این بازی اما کانون هیجانات بالایی بود به صورتی که در بین دو نیمه جواد اصغری مقدم شاگردان خسته از راه خود را طوری به زمین فرستاد که تیم متحول شده دبیری باخت یک بر صفر را به یکباره تبدیل به پیروزی ۳ بر یک کرد. این اتفاق از سوی فردوسی بی پاسخ نماند تا دوباره دست به پاورپلی معروف خود بزند.

اجرای پر از آرامش و خونسردانه پاورپلی از سوی شاگردان مصطفی نعمتی باعث شد تا این تیم یک به یک گل‌های خورده را جبران کرده و حتی یک گل دیگر هم به ثمر برساند که از سوی داور مردود اعلام شد. این تیم پس از تساوی باز هم بر اجرای پاورپلی اصرار داشت که چند موقعیت مسلم را خلق و از دست داد هر چند که چند بار هم توپ را لو داد اما ضربه بازیکنان دبیری از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت تا بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان برود.

حاشیه‌های این بازی پرهیجان را در ذیل می‌خوانید:

*حضور رضا سخندان در جمع هواداران فردوسی باعث شد تا تماشاگران مشهدی به شدت وی را مورد تشویق قرار داده و بابت موفقیت وی در داوری رقابت های آسیایی در کشور استرالیا به وی تبریک بگویند. سخندان به دعوت مسئولان فردوسی در جمع بازیکنان این تیم هم حاضر شده و عکس یادگاری گرفت.

سخندان

*باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد نیز هم گام با سایر باشگاه‌های کشور با نصب پلاکاردهایی در کنار زمین و در مراسم آغازین بازی  دهه فجر سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به هواداران خود تبریک گفته و از آنها دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن حضور یابند.

*پیگیری نتایج دیدارهای همزمان لیگ برتر فوتسال یکی از لذت‌های تماشای زنده فوتسال در میان تماشاگران حاضر در سالن‌ها است. جالب اینکه یکی از ناظرین بازی دیدار فردوسی و دبیری شدیدا پیگیر نتیجه بازی تاسیسات و حفاری بود چراکه به قول او نتیجه این بازی و یکسره شدن تکلیف قهرمانی می‌توانست شرایط برگزاری چند هفته پایانی لیگ را آسان کند.

*در شرایطی که به نظر می رسد فرهاد فخیم این روزها در زمین نقش دستیار مربی جواد اصغری مقدم را نیز برای او بازی می‌کند، این بازیکن در اجرای دفاع برابر سیستم ۵نفره فردوسی بارها بر سر بازیکنان این تیم جهت استقرار صحیح فریاد کشیده و در حالی که حواسش به یار روبروی خود بود برای متوجه کردن نفرات کناری مدام آنها را صدا کرده و پای به زمین می‌کوبید که از سوژه‌های جالب این بازی بود.

*در دقایقی از نیمه اول این بازی درگیری تنه به تنه میثم خیام و جواد اصغری مقدم بر سر تصاحب توپ باعث خشونت بین دو این بازیکن شد تا جایی که دو بازیکن به قصد زدن همدیگر بر روی صحنه های پیش رو به سمت هم حرکت می کردند تا با به پایان رفتن نیمه اول این شرایط قدری در نیمه دوم بهتر شد. اصغری مقدم در پایان بازی با یک تکه یخ بر روی آبروی برآمده خود از زمین خارج شد که به نظر در یکی از صحنه‌ها رخ داده بود.

*در شرایطی که هنوز رگه‌هایی از دلخوری خبرنگاران صدا و سیما از مسئولان باشگاه فردوسی بابت اتفافات بازی با تاسیسات وجود دارد، حرکت هفته گذشته مسئولان فردوسی در بازی با پایاسازه که در بین دو نیمه به عوض رفتن به رختکن به سراغ خبرنگاران حاضر در سالن رفته و با دست گل از آنها دلجویی کرده بودند جواب داد تا گزارش‌های پایانی این بازی بدون هیچگونه حاشیه‌ای از سوی زحمتکشان تلویزیون به تصویر کشیده شود.

*مسئولان باشگاه دبیری از حرکت همیشگی باشگاه فردوسی در پر کردن یخچال‌های رختکن میزبان به شدت خوشحال شده و سرپرست این تیم بابت این نوع میزبانی مشهدی‌ها به شدت از مسئولان این تیم تشکر کرد. فرزاد کاویانی تاکید کرد که هنوز در جایی در لیگ برتر ندیده است که میزبان حتی آب معدنی تیم میهمان را تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

*بازیکنان دبیری تبریز بلافاصله پس از سوت پایان بازی به سمت رختکن رفته تا به توجه به ساعت حرکت قطار مشهد- تبریز سریعا خود را به ایستگاه قطار برسانند و از قطار جا نمانند. تعطیلات لیگ اما باعث شد تا جواد اصغری‌مقدم برای سفر به شمال در مشهد بماند تا از این شهر عازم شهر و دیار خود شود. فرهاد فخیم اما در مشهد ماندنی شد تا با آمدن خانواده‌اش از تبریز در تعطیلات به زیارت حضرت رضا (ع) برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.