کد خبر : 22230
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 13:40
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: سوغاتی ما از ساری یک امتیاز تلخ بود!/ از یک صدایی تماشاگران لذت بردم

نعمتی: سوغاتی ما از ساری یک امتیاز تلخ بود!/ از یک صدایی تماشاگران لذت بردم
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی معتقد است اگر چه یک امتیاز هم از جو سنگین سالن سید رسول باارزش است اما فردوسی یک امتیاز تلخ را از ساری به سوغات آورده است.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وقتی یک امتیاز شیرین است که شما از حریفت عقب باشی و نتیجه را برگردانی اما ما در این بازی از تیم خوب شهروند پیش افتادیم اما گل خوردیم تا یک امتیاز اصلا به دلمان نچسبد.

وی افزود: بازی پرفشار، جذاب و پر شور و هیجانی بود که تماشاگران خونگرم ساروی مهمترین رکن جذابیت آن بودند. آنها واقعا همدل و یکدست تیمشان را تشویق می کردند که از این بابت باید به سعید نجاریان و مجموعه شهروند بابت داشتن چنین تماشاگرانی تبریک گفت.

سرمربی اقتدارنوین که اولین تجربه خود از بازی تیمش در سالن سید رسول حسینی را پشت سر می‌گذارد، متذکر شد: حقیقتا قبل از بازی خیلی بد در مورد جو سالن برای من تعریف کرده بودند اما بینی و بین الله هم پذیرایی شهروند خوب بود و هم تماشاگرانشان بسیار خوب بودند. من از یک صدایی آن ها لذت بردم.

نعمتی در خاتمه با تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی یادآور شد: تک تک نفرات ما در این بازی به خوبی بازی کردند و از گلر تا راس هر کس وارد زمین شد تمام توانش را گذاشت. دروازه بان ما هم یک پنالتی نقطه یک و دو پنالتی نقطه دوم را دفع کرد تا در مجموع تلاش همه بچه‌ها از نظر من نمره قبولی بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

من که گفتم ازتون پذیرایی خوبی می کنیم
همیشه برا سارویا جو منفی درست می کنن ولی جالبه همیشه برعکسش اتفاق میوفته

نام ... پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

فردوسی مشهد
احسنت ب این هوادران خون گرم و دو آتیشه،فوق العاده با نظم و یک دست تیم شهرشونو تشویق کردن