کد خبر : 25328
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1393 - 11:25
-

عصر مربی- بازیکن ها

عصر مربی- بازیکن ها
هجمه ای که در ابتدای فصل بواسطه استفاده برخی تیم ها از مربی- بازیکن به راه افتاد حالا با موفقیت دو چهره از این تعداد قطعا فروکش خواهد کرد و شاید در فصل آینده شاهد تعداد بیشتری مربی - بازیکن هم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هجمه ای که در ابتدای فصل بواسطه استفاده برخی تیم ها از مربی- بازیکن به راه افتاد حالا با موفقیت دو چهره از این تعداد قطعا فروکش خواهد کرد و شاید در فصل آینده شاهد تعداد بیشتری مربی – بازیکن هم باشیم. پس از قهرمانی دبیری در فصل گذشته با مربی- بازیکنی وحید شمسایی بود که در فصل جدید این اتفاق در تیم گیتی پسند هم افتاد و انها در شرایطی که چندین گزینه داشتند در نهایت محمد کشاورز را به عنوان مربی – بازیکن برگزیدند. شمسایی هم از دبیری به تاسیسات رفت و همین فرمول را تکرار کرد. اما پس از گذشته چند هفته و با اخراج حسین شمس از دبیری،جواد اصغری مقدم هم به عنوان مربی بازیکن این تیم انتخاب شد تا هجمه زیادی علیه مدیران باشگاه ها برای اتخاذ این تصمیمات صورت بگیرد و حتی افتخاری رئیس کمیته فوتسال هم اعلام کرد که با این شیوه مقابله خواهد کرد. با گذشت زمان هم افتخاری حرفهای خودش را فراموش کرد و هم مربی- بازیکن ها در لیگ خودی نشان دادند. شمسایی که تیمش در ابتدای فصل در نیمه پایین جدول بود رفته رفته تیمش را بالا کشید و در ابتدای نیم فصل دوم سیمای یک قهرمان را گرفت. کشاورز در گیتی پسند از تلاطم و حواشی ابتدای فصل دور شد و گرچه اعلام کرد که از ابتدای نیم فصل دوم در این سمت نمی ماند اما با اصرار مدیران و نبودن آلترناتیو مناسب در سمت خود ابقا شد. او هم رفته رفته گیتی پسند را از سایر مدعیان جدا کرد به نحوی که در چند هفته پایانی کورس قهرمانی بین او و همبازی اش در تیم ملی یعنی شمسایی بوجود آمد و بقیه جدا شدند. در این میان جواداصغری مقدم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.او که تیم بد بسته شده و خسته روحی بواسطه ناکامی در آسیا را از شمس تحویل گرفته بود تا پایان فصل این ادله را برای ناکامی اش مطرح کرد و وعده داد که در صورت در اختیار داشتن ابزار لازم او هم می تواند نمونه موفق یک مربی بازیکن باشد.در هر صورت با توجه به مشکلات مالی باشگاه ها و عملکرد خوبی که مربی بازیکن ها داشته اند پیش بینی می شود فصل آینده شاهد ظهور تعداد بیشتری از مربی- بازیکن ها در لیگ فوتسال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

بگذارید حداقل یک کلاس مربیگری بره بعد دوباره شروع به تبلیغ کنید

نام ... شنبه , ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

متاسفانه دوباره شروع شد ، لطف کنید دیگه کلاس مربیگری برگزار نکنید ، حالا امثال آقای شمیسایی که فوتسال کردند حداقل جلو کسایی که نه بازیکن بودند و نه دوره دیدند را بگیرید با این روش تا یکی دو سال آینده فاطحه فونسال خوانده میشود .