کد خبر : 27127
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 16:19
-

دبیری: شمسایی ۷۵درصد در تاسیسات ماندنی است/ در مورد اصغری مقدم هیات مدیره تصمیم می گیرد

دبیری: شمسایی ۷۵درصد در تاسیسات ماندنی است/ در مورد اصغری مقدم هیات مدیره تصمیم می گیرد

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اتفاق جدیدی بین ما و آقای شمسایی نیفتاده و همه همان چیزی است که قبل از فصل صحبت کردیم و قرار شد ایشان تا ۲۵ فروردین اعلام کنند که از میان دبیری و تاسیسات کدامیک را انتخاب می‌کنند؛ اگر بیایند

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اتفاق جدیدی بین ما و آقای شمسایی نیفتاده و همه همان چیزی است که قبل از فصل صحبت کردیم و قرار شد ایشان تا ۲۵ فروردین اعلام کنند که از میان دبیری و تاسیسات کدامیک را انتخاب می‌کنند؛ اگر بیایند که کار را برای قهرمانی آغاز می‌کنیم و اگر تاسیسات باشند برایشان آرزوی موفقیت داریم.

وی با رد هر گونه اتفاق جدیدی در خصوص حضور شمسایی در دبیری افزود: اخیرا دیروز و پریروز با ایشان صحبت می کردیم که متوجه شدم ایشان بودجه پیشنهادی‌اش را به هیات مدیره داده و منتظر اعلام نظر آنها در این خصوص است.

قائم مقام دبیری با بیان اینکه اگر شمسایی با تاسیسات توافق کند ناراحت نخواهد شد تاکید کرد: رفاقت ما با آقای شمسایی با این چیزها به هم نمی خورد. به هر حال تیم خوب تاسیسات سر جایش است، مسابقات آسیایی هم در تهران است که ما هم امیدوار هستیم با قهرمانی جام آسیایی را بالای سر ببرند.

فرزین دبیری در خصوص برنامه های این باشگاه در صورت عدم حضور شمسایی نیز گفت: اگر آقا وحید نیاید ما ۷۰ ، ۸۰ درصد تیم را از بازیکنان بومی و برای میانه های جدول خواهیم بست. ضمن اینکه اگر جعفری از اسپانیا برگردد او و شفیعی را به عنوان یک آذری و بومی برای ترکیب سال آینده خود می‌خواهیم.

وی در واکنش به اینکه اگر تاسیسات دریایی برای جذب بهروز جعفری اقدام کند نیز یادآور شد: همه این‌ها منوط به این است که ما تیم سال بعد چطور و با چه سیاستی ببندیم. اگر بخواهیم بومی ببندیم جعفری هم ترک اردبیل هستند و ایشان را می خواهیم و اگر تاسیسات او را بخواهد باید در مورد رضایتنامه توافق کنیم تا بتوانیم بازیکنی در حد او جذب کنیم.

قائم‌مقام دبیری در پاسخ به سرنوشت سایر بازیکنان تیم در صورت عدم حضور شمسایی خاطرنشان کرد: فعلا که کوهستانی و نمازی از ما جدا شده‌اند اما تا آخر بیست و هشتم باید با هیات مدیره بنیشنیم و احتمالا بازیکنان دیگر غیربومی هم جدا می‌شوند ضمن اینکه نفرات امیدمان را هم داریم. در کل تیمی مثل حفاری که بومی بودند و یکی دو باتجربه بودند می‌بندیم که بابک اکبری، فرهاد فخیم و رشید قلی‌پور و … در آن خواهند بود.

وی در رابطه با آینده همکاری با اصغری‌مقدم نیز ادامه داد: آقای اصغری‌مقدم اگر شمسایی بیاید جزو لیست بازیکنان ایشان خواهد بود اما اگر بخواهد تیم بومی شود ما ابراری نیا، اصغری مقدم، وحید قاسمی را داریم که از قراردادشان یکسال دیگر باقی مانده است و باید در هیات مدیره در موردشان تصمیم گرفت. من به تنهایی نمی توانم در این خصوص نظری بدهم.

فرزین دبیری در خاتمه تاکید کرد: ما سال گذشته بودجه ای برای آسیایی و لیگ بسته بودیم ولی اگر امسال قرار باشد تیم را بومی ببندیم نسبت به فصل گذشته ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش بودجه خواهیم داشت اما مطمئنم با همین تیم بومی هم جایگاهی بهتر از هشتمی فصل قبل بدست آورده و قول می دهم که بین شش تیم اول جدول قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار آذری دوشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

سلام خدمت آقایان دبیری از زحمت کشان فوتسال تبریز وایران..خیلی کارخوبی میکنید که هم بومی و هم جوان اما بنظر بنده باید مربی استخدام کنید که بتونند هم خوب کارکنند وهم با جو تبریز آشنا باشد.شما امسال هم اگر اینکار روکرده بودید نتایج بهتری میگرفتید..هم تیم شماهم پایاسازه بخاطر انتخاب اشتباهتون نتایج خوبی نگرفتیدوامسال باتفکر رو گزینه هاتون که بنظرمن آقای خبیری گزینه ای است که اون شرایط روداره(جون-شناخت ازتبریز-کارنامه پس داده) ممنون

تبریزی دوشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

یکی یک تیم بده دست خبیری دست از سر فوتسال برداره

آذری سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

وسه تا نقطه!!!!! چرا اسم رضا موثق رو نگفتین؟؟؟؟ آهان یادم رفته بود اون بومی نیس!!!! الکی نگین بومی گرایی بگین دنبال بازیکن مفت میگردین….مطمین باشین امسال باید با تیم امیدتون راهی مسابقات بشین چون هیشکی با این مبالغ و یارگیری براتون بازی نمیکنه

سام سه شنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

این اصغری بیچاررو ول کنین بره شمال ماهیگیری خسته شد بیچاره بخدااااااااا

نام چهارشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

نه بابا اصغری مقدم رو بیارین تیم رو راحت تو لیگ یک به شما تحویل میده خیالتون راحت!!!با اون مربیگریش پارسال پدر ما رو درآورد آبروی تیم دبیری رو برد!!