کد خبر : 27840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 9:17
-

امکان پذیرش تعویق جام باشگاه ها کم است!

امکان پذیرش تعویق جام باشگاه ها کم است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان اینکه درخواست تعویق این مسابقات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده‌ایم، گفت: با این حال بعید است با این درخواست موافقت شود. عباس ترابیان درباره درخواست کمیته فوتسال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعویق در برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با بیان اینکه درخواست تعویق این مسابقات را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده‌ایم، گفت: با این حال بعید است با این درخواست موافقت شود.
عباس ترابیان درباره درخواست کمیته فوتسال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعویق در برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: ما در نامه‌ای به AFC اعلام کردیم که به خاطر برگزاری لیگ جهانی والیبال در سالن آزادی همزمان با مسابقات جام باشگاه‌ها، اگر امکان دارد این بازی‌ها دو، سه هفته به تعویق بیافتد.

وی اضافه کرد: با این حال بعید می‌دانم با توجه به تقویم و برنامه‌ریزی قبلی با این درخواست موافقت شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: در همین نامه اعلام کردیم اگر با درخواست‌مان موافقت نمی‌شود، شهر اصفهان را به عنوان میزبان به جای تهران انتخاب کنیم. این نامه را روز دوشنبه به AFC فرستادیم و احتمالا تا یکی، دو روز دیگر جواب ما را بدهند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.