کد خبر : 28031
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 11:11
-

شمسایی:برای جذب سهمیه چهارم عجله‌ای نداریم/ کنکورم را ۱۵ سال پیش دادم!

شمسایی:برای جذب سهمیه چهارم عجله‌ای نداریم/ کنکورم را ۱۵ سال پیش دادم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره جذب چهارمین بازیکن لیگ برتری برای تیم تاسیسات دریایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما یک سهمیه لیگ برتری دیگر داریم ولی فعلا عجله‌ای برای خرید این سهمیه نداریم. در حال حاضر ممارست به خرج می‌دهیم تا نسبت به آن پُستی که به بازیکن نیاز داریم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره جذب چهارمین بازیکن لیگ برتری برای تیم تاسیسات دریایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما یک سهمیه لیگ برتری دیگر داریم ولی فعلا عجله‌ای برای خرید این سهمیه نداریم. در حال حاضر ممارست به خرج می‌دهیم تا نسبت به آن پُستی که به بازیکن نیاز داریم، اقدام کنیم.

وی درباره اینکه مهمترین دغدغه‌اش تا شروع لیگ و جام باشگاه‌های آسیا چیست، تصریح کرد: دغدغه خاصی نداریم. ما باید کارمان را خوب شروع کنیم و طبق برنامه‌ریزی، به خوبی به سمت جلو هدایت شویم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات با بیان اینکه تمرینات تاسیسات از روز بیستم اردیبهشت آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اردوهای ما هنوز قطعی نشده است. از بین کیش، دوبی یا ترکیه یک جا را انتخاب می‌کنیم ولی باید تمام شرایط از جمله سالن‌های بدنسازی و سالن‌های مناسب باشد. هدفمان این است که قبل از شروع ماه مبارک رمضان کارهای بدنسازی تمام شود و در این ماه، بدن‌ها به شرایط طبیعی برگردد.

شمسایی درباره مخالفت باشگاه ماهان تندیس با حضور ابوالقاسم عروجی در تیم تاسیسات دریایی، یادآور شد: من آدم غیرحرفه‌ای نیستم و در شرایط کاملا حرفه‌ای با عروجی صحبت کردم و قرارداد بستم. قصد من بی احترامی به تیم ماهان نبوده و نیست و از آنجا که می‌دانستیم عروجی بازیکن آزادی بوده، با او قرارداد بستیم.

وی همچنین با بیان اینکه محمد کشاورز امروز قراردادش را با تیم تاسیسات ثبت می‌کند، درباره وضعیت خودش و حمید احمدی هم یادآور شد: احمدی که در حال فیزیوتراپی است و از ۱۰ روز دیگر تمریناتش را شروع می‌کند. من هم فعلا فیزیوتراپی می‌کنم و با توجه به اینکه فعلا تمرین نداریم،عجله‌ای برای بازگشت ندارم.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات در پایان درباره صحبت‌های سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که گفته بود «جام باشگاه‌های آسیا برای شمسایی یک کنکور است»، گفت: فکر می‌کنم کنکورم را ۱۵ سال پیش دادم و بیسکویت و آبمیوه سر جلسه را هم خوردم!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.