کد خبر : 27990
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 9:29
دسته‌بندی نشده
-

آغاز ثبت نام کلاس های فوتسال و فوتبال آکادمی اسپورتینگ لیسبون

آغاز ثبت نام کلاس های فوتسال و فوتبال آکادمی اسپورتینگ لیسبون
باشگاه قدیمی و ریشه دار شن سای ساوه که این روزها در زمینه فوتبال و فوتسال پایه فعالیت گسترده انجام می دهد، با همکاری آکادمی مطرح اسپورتینگ لیسبون، اقدام به برگزاری دوره های آکادمیک فوتبال و فوتسال در کشور پرتغال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه قدیمی و ریشه دار شن سای ساوه که این روزها در زمینه فوتبال و فوتسال پایه فعالیت گسترده انجام می دهد، با همکاری آکادمی مطرح اسپورتینگ لیسبون، اقدام به برگزاری دوره های آکادمیک فوتبال و فوتسال در کشور پرتغال کرده است.

این دوره با همکاری آکادمی فوتبال و فوتسال شن سا، انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی، پایگاه خبری فوتسال ایران و بانک صادرات برگزار می شود. تفاهم نامه همکاری انجمن گردشگری ورزشی و آکادمی شن سا نیز با حضور رضا خوش سرور(رئیس انجمن گردشگری ورزشی)، سید محمد مرتضوی نژاد( مدیرعامل آکادمی فوتبال و فوتسال شن سا) و لئوناردو گونیا(بازیکن برزیلی باشگاه لیسبون پرتغال) منعقد شده است.

shensa1_c15e3

این آکادمی ابتدا قرار بود تنها دوره مربیگری را در باشگاه لیسبون پرتغال برگزار کند و ثبت نام نیز از طریق سایت آکادمی صورت پذیرفت و اولین گروه از کسانی که تاکنون برای دوره مربی گری ثبت نام کرده اند، ۲۵ اردیبهشت عازم پرتغال می شوند. اما با استقبال بی نظیر علاقه مندان و درخواست های متعدد برای برگزاری دوره آموزشی مخصوص بازیکنان در آکادمی لیسبون، تصمیم بر این شد تا ثبت نام بازیکنان مبتدی در رده سنی ۵ تا ۱۷ سال به صورت گسترده از طریق پایگاه خبری فوتسال ایران انجام شود.

46518

اطلاعات مخصوص به این تور ورزشی را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

پکیج نهایی تابستانی

لازم به ذکر است حضور خانواده بازیکنان در سفر بلامانع است.

همچنین با توجه به مشارکت بانک صادرات ایران در این طرح و ارائه تسهیلات مالی جهت اعزام به کشور پرتغال،علاقه مندان می توانند با سپرده گذاری در این بانک از دریافت وام معادل هزینه اعزام به دوره بهره مند گردند.

این دوره ها یک هفته ای بوده اما در صورت درخواست علاقه مندان می توانند به صورت یک ماهه،دو ماهه ، سه ماهه و بیشتر(حتی سالانه با شرایط تحصیل و ورزش همزمان در پرتغال) نیز برپا شود.

جهت انجام امور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۴۰۶۶۶۷۴ تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

زنده باد مهندس مرتضوی که همیشه نام ساوه را تو جهان پرآوازه کرده.

arash یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

چند شب پیش در برنامه ۹۰ رامین رضاییان بازیکن تیم امید فوتبال شن سا که به دعوت آقای کیروش به تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و جام ملتهای آسیا پیوست از اهمیت دادن آقای مرتضوی به فوتبال پایه سخن گفت و الان با این حرکت جدید شن سا و آقای مرتضوی قطعا استعدادهای ناب و جوان ایرانی به تمام دنیا معرفی خواهند شد و امید است همانند فوتسال همچنان با افتخار و قدرتمند در این عرصه نیز ظاهر شوند

فوتبال دوست یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

امیدارم مهندس مرتضوی و شن سا مجددا با استفاده از همین استعدادهای گم نام ولی عاشق ورزش ، بار دیگه بتونن از حیثت فوتبال و فوتسال کشور دفاع کنن. الان حدود ۴۰ سال دیگه نه قهرمانی داریم نه قدرتی…
البته اگه مثل سابق آقایون و آقازاده ها اجازه کار به این مرد بزرگ رو بدن و زیر پاشو خالی نکنن
خسته شدیم بس که جملاتی مثل امکانات نیست و پول نیست و مربی نیست و تیم ستاره نداره و زمین کج بود توپ گل نشد و …. شنیدیم
همین آقای مرتضوی بدون امکانات و پول با چندتا جوون بیست یکی و دو ساله هم قهرمان آسیا شدن هم جهان

mohamad یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

درود یر شن سا درود بر ساوه

مرادی یکشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

اقا ممنون از این همکاری….هر سایت و رسانهای از این حرکب حمایت واستقبال کنه مردمی وقابل احترام میباشد…از شما هم ممنونیم که از شن سا که در قلب تمامی مردم جا دارد حمایت میکنید

Rayan جمعه , ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۱۳

انشالله خدا حفظ کند هر آنکس را که به ایران و ایرانی خدمت می کند .

علی اصغرداوطلب پنجشنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

سلام ب تمامی کسانیکه دراین رشته های ورزشی بسیارکوشاهستند خسته نباشیدمیگویم ازشما مربیان این رشته تقاضادارم یه نیم نگاهی ب ما بچه شهرستانیها بیاندازید من دررشته فوتسال مهارت خوبی دارم وبازیه فشرده وتاکتیکی را بسیارخوب میدانم وهمچنین درفوتسال بایدبه بازی با بازبه تیمی یعنی پاسکاری تکیه کردمن درتیم های پیشگامان فریمان درخراسان رضوی ودر تیم شهرداری همین شهرستان سابقه بازی دارم من متولد۱۳۷۹هستم تقاضامیکنم به من هم فرصت شرکت دراین آکادمی لیسبون رابدهیدومیتوانم تست هم بدهم امیدوارم مراقبول کنیدخداوکیلی خیلی برای فوتسال زحمت کشیدموتقریبا ۵سال بطورحرغه ای این ورزش رادنبال میکنم منتظرتماستان هستم اگرمراقبول کنیدتمام تلاشم رابه کارمیگیرم وخودموبهتون ثابت میکنم باتشکرازهمه شما.۰۹۰۳۸۰۹۹۴۵۳علی اصغرداوطلب.