کد خبر : 28171
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 10:40
-

یاری:بازیکنان برای شرکت در تورنمنت روسیه انگیزه بالایی دارند

یاری:بازیکنان برای شرکت در تورنمنت روسیه انگیزه بالایی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سعی ما بر این است که با پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان، در رقابتهای قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره تورنمنت چهارجانبه روسیه گفت: تا سال گذشته تیم های روسیه، مجارستان و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سعی ما بر این است که با پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان، در رقابتهای قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره تورنمنت چهارجانبه روسیه گفت: تا سال گذشته تیم های روسیه، مجارستان و اسپانیا به همراه ایران در این تورنمنت حضور داشتند اما امسال تیم مجارستان از حضور در این بازیها انصراف داده و قرار است تا با تیم های الف و ب روسیه و اسپانیا به رقابت بپردازیم.
وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان برای شرکت در این تورنمنت انگیزه بالایی دارند و با توجه به شناخت خوبی که از تیم های روسیه و اسپانیا داریم، امیدوار به کسب نتایج مطلوب هستیم. بارها فیلم بازی برابر اسپانیا و روسیه را آنالیز کرده ایم و قصد داریم تا علاوه بر کسب نتیجه ای مطلوب، عملکرد بازیکنان را ارزیابی کنیم. در واقع در تورنمنت فوتسال بازیکنان محک جدی خواهند خورد.
یاری ادامه داد: حضور در این تورنمنت به کادر فنی کمک بسزایی می کند چرا که با پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان، در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. هدفمان روند رو به رشد این رشته و کسب عناوین برتر در مسابقات است. بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا با کسب تجربه در بازیهای پیش رو، رقبای سرسخت خود را شکست دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.