کد خبر : 31237
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 15:47
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال فدای اختلافات

فوتسال فدای اختلافات
جنگ قدرت در فوتسال ایران رنگ و شکل تازه ای به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اختلاف نه چیز تازه ای است و نه امری تمام ناشدنی ولی در برخی از موارد می تواند به نابودی هر چیز منجر شود.
سخن ما در این باب اختلاف بین زن و شوهر و کارگر و کارفرما نیست.این بار سخن از اختلافی می شود که می تواند حیات یک ورزش را با خطر مواجه کند.
در فوتسال ما، همیشه اختلاف بوده است از اختلاف بین مربی و بازیکنان تا اختلاف بین مدیران و مربیان و … که حتی منجر به تصمیمات عجیب و غریبی هم شده است .تصمیماتی که بازنده آن فوتسال بوده است و بس.
این بار سخن از اختلاف بین دو بخش در فدراسیون فوتبال است که مسئولیت فوتسال را بر عهده داشته و قرار است با تدبیر این ورزش را مدیریت کنند: کمیته فوتسال و کمیته فنی فوتسال.
از ابتدای جداسازی کمیته فنی از کمیته فوتسال مشخص بود که خبرهای جدیدی در راه است ، خبرهایی که حتی می تواند به بر هم خوردن اوضاع نیز منجر شود چون ترابیان که پیشتر از فوتسال ایران رفته بود و حتی علاقه ای به بازگشت نشان نمی داد با کاراکتری جدید وارد میدان شده بود.
از مهره چینی ها مشخص بود که قرار است این کمیته ، جایی باشد برای تصمیمات با هماهنگی رئیس و اختلافی بین اعضاء نباشد.
در همان زمان و با تشکیل این کمیته پیش بینی می شد که قرار است اختیارات رئیس کمیته فوتسال محدود و یا حتی رئیس پیشین جایگزین رئیس فعلی شد و می شد حدس زد که تازه جنگ آغاز شده است.
اختلاف این دو بخش زمانی عیان شد که خسوس رفت و حتی تلاش دوجانبه برای نگهداشت پیرمرد ره به جایی نبرد، مرد اسپانیایی که نقطه اشتراک این دو بخش بود.
از مذاکره مجدد با وی تا معرفی سرمربی جدید و نحوه انتخاب سرمربی جدید و این بار سر و صدا و اختلاف به برنامه ریزی و … نیز کشیده شده است و به نظر می رسد همچنان ادامه داشته باشد تا یک طرف پا پس بکشد و مطیع طرف دیگر شود که بسیار سخت است و یا یک بعد قدرت حذف شود .
باید منتظر ماند و دید که چه خواهد شد و قطعا در این میان ،فوتسال است که طبق معمول زیان خواهد دید و قربانی اختلاف ها…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.