کد خبر : 32764
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1394 - 14:44
-

بازگشت توکلی و نمازی به حفاری/ جدایی غیر قانونی صمیمی و عالیقدر

بازگشت توکلی و نمازی به حفاری/ جدایی غیر قانونی صمیمی و عالیقدر
مدیر تیم فوتسال ملی حفاری اهواز از جذب توکلی، شجری و نمازی خبر داد و از جدایی غیر قانونی صمیمی و عالیقدر گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم حفاری اهواز امسال چراغ خاموش تیم قدرتمندی را روانه مسابقات می کند و خبرها حکایت از جذب بازیکنان ملی پوش به این تیم دارد.

ایرج کریمی مدیر تیم فوتسال حفاری در این باره به خبرنگار fut5al گفت: محمد شجری رسما به حفاری پیوست و قرارداد او در هیات فوتبال اهواز به ثبت رسید.

وی در ادامه از جذب بازیکنان سابق حفاری خبر داد و افزود: ما با فرید نمازی و فرهاد توکلی نیز قراداد داخلی امضا کردیم. به هر حال این دو بازیکن، بچه های همین جا هستند و امسال هم به اهواز برگشته اند و در کنار ما خواهند بود.

کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام بازیکنان سال گذشته از جمله  احمدملاعلی حفظ شدند و تنها علیرضا صمیمی و مهران عالیقدر از ما جدا شدند که این کار هم غیر قانونی بوده است. این دو هنوز حق رشد خود را پرداخت نکرده اند و بدون تسویه مالی در هیات فوتبال تبریز ثبت کردند. اما در فدراسیون و سازمان لیگ نمی توانند ثبت کنند و حتما باید حق رشد را به باشگاه حفاری پرداخت کنند.

مدیر تیم ملی حفاری در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در سکوت رسانه ای بسته شد، اظهار نظر جالبی کرد و گفت: ما تنها بمب ها را رسانه ای می کنیم مثل جذب محسن حسن زاده! حسن زاده را هم رسانه ای کردیم که بدانند مربی داریم!

کریمی همچنین درباره شایعات پیوستن علی اصغر حسن زاده به این تیم مطرح کرد: مذاکره ای با علی اصغر نداشتیم و او مد نظر ما نیست . با این حال اگر محسن حسن زاده پیشنهاد دهد با اصغر وارد مذاکره می شویم. چه ایرادی دارد؛ علی اصغر یک سال هم بیاید و برای ما مجانی بازی کند(با خنده). اما در حقیقت ما امسال بودجه لازم را برای جذب بازیکن گران قیمتی چون اصغرحسن زاده نداریم.

ایرج کریمی در پایان با بیان اینکه تیم حفاری تمرین هایش را آغاز کرده، افزود: تمرین ها را دیر شروع کردیم چون حفاری از بخش دولتی است و وضعیت ما همیشه همین بوده است. با این حال سعی داریم تمرینات را منسجم دنبال کنیم. همچنین اردویی را مدنظر داریم و به دنبال این هستیم جایی باشد که مرتفع باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهواز یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

اقای کریمی این بابا ترقه هم نیست.اگر مربی بود که فرش آرا هفتم نمیشد. این آقا تو خونه اش کسی به حرفش گوش نمیکنه وای به حال تیم پر مهره حفاری.لطفا تا دیر نشده یه فکری بکنید و یه مربی بهتر و با تجربه تر بیارید

مسغود سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

اخه مگه تو تو خونشون بودی.اگه من تو خونشون میرم میام کسی جلوش پاشم دراز نمیکنه.تو تیمش که دیگه واویلا.تو مشهدم مربی نبود اونجا هم یکی مثل ناصز شریفی پسرشو گذاشته بود

قمی یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

حالا مونده ۲ روز دیگه با اولین باخت ، همه چی عوض میشه و کمک مربی سر مربی تیم میشه

فوتسال قم رو به نابودی یکشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

چه تیمی داره میبنده حفاری!!! تاسف برای وضع قم !!

علی دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۱۳

سلام.اقای کریمی فقط این بگم.واسه شما خیلی خیلی متاسفم.خدا فوتسال ما توخوزستان دست کیا افتاده………………

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۲۹

به توچه طرقه هم نیست خواهشن کسی درباره حفاری نظر نده حفاری همیشه قوی بوده ومیماند

نام ... دوشنبه , ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

کریمی یادت باشه ، حاجتی سرورته ،،،،،،