کد خبر : 40326
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مرداد 1394 - 11:29
-

بهادری:کار با شمسایی لذت‌بخش است/ انگیزه حریفان‌مان چند برابر شده است

بهادری:کار با شمسایی لذت‌بخش است/ انگیزه حریفان‌مان چند برابر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری با ابراز رضایت از حضور در تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم خوب تاسیسات دریایی هستم، کار کردن با وحید شمسایی که علاوه بر مربیگری با تمرکز بالا عملکرد فنی بازیکنان را زیر نظر دارد برایم لذت بخش است، در مجموع اعتقاد دارم حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری با ابراز رضایت از حضور در تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم خوب تاسیسات دریایی هستم، کار کردن با وحید شمسایی که علاوه بر مربیگری با تمرکز بالا عملکرد فنی بازیکنان را زیر نظر دارد برایم لذت بخش است، در مجموع اعتقاد دارم حضور وحید شمسایی به عنوان سرمربی کمک زیادی به فوتسال کشور خواهد کرد، امیدوارم در ادامه راه به موفقیت‌های بیشتری در زمینه بازیگری و مربیگری برسد.

ملی پوش مشهدی فوتسال ایران در خصوص ادامه دیدارها در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: قبل از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا همه تیم‌ها با انگیزه مقابل قهرمان لیگ برتر بازی می‌کردند، ولی از این به بعد تمام تیم‌ها با انگیزه مضاعف مقابل تیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا قرار می‌گیرند که این موضوع باعث می‌شود در ادامه لیگ کمی کار برایمان سخت شود.

قدرت بهادری همچنین در خصوص قهرمانی تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا افزود: در این دوره از مسابقات در گروه سختی قرار گرفته بودیم ولی با این حال فقط به قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کردیم .

وی اضافه کرد: در مرحله گروهی با تیم القادسیه کویت همگروه بودیم و بعد از صعود از مرحله گروهی توانستیم با شکست تیم ناگویا ژاپن به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کنیم. بازی سختی مقابل ناگویا ژاپن داشتیم ولی از ابتدا برای قهرمانی در این مسابقات هم قسم شده بودیم و توانستیم در یک بازی سخت و نفس گیر این تیم مدعی را شکست دهیم.

بهادری تصریح کرد: خدا راشکر توانستیم در ادامه با شکست نمایندگان عراق و کویت بعد از سه سال قهرمانی را برای ایران به ارمغان درآوریم.

بازیکن مشهدی تیم تاسیسات دریایی با ابراز رضایت از عملکرد خود در این مسابقات عنوان کرد: در این چند روز اخیر صحبت‌هایی زیادی در این خصوص شده است، در تیمی حضور داشتم که تمامی بازیکنان آن فوق ستاره و سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را داشتند .

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نسبت به دیگر بازیکنان فرصت کمی برای حضور در ترکیب تیم داشتم ولی بااین حال توانستم عملکرد خوبی از خود داشته باشم .خوشبختانه علاوه بر گلزنی در این مسابقات توانستم در بازی فینال هم گلزنی کنم، درمجموع کادر فنی تیم ازعملکرد فنی‌ام رضایت کاملی داشتند.

بازیکن ملی پوش تیم تاسیسات در خصوص حضور مجدد خسوس کاندلاس در تیم ملی به عنوان سرمربی گفت: با توجه به اینکه سرباز تیم ملی هستیم هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است و فقط برای موفقیت مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

قدرت تو بهترینی!

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

اینقدر از وحید تعریف میکنى که بازى بهت بده، همه مشهدیا رو میشناسن

حسینی دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

قدرت و شمسایی هر دو بهتریند ، شما نمی خواد دلواپسشون باشید.

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

ar pi gi doset darim

نام ... دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

مرتب در مصاحبه هایتان از همدیگر تعریف وتمجید کنید وحرفهای تکراری وکلیشه ای تحویل مردم بدهید.

نام دوشنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

داش قدرت اگر اون مربی برزیلی نبود تو الان تو همون مشهد بازی میکردی و امثال شمسایی نمیگذاشتند پای امثال تو به تهران برسه حالا داری از شمسایی در مقابل خسوس تعریف میکنی همین خسوس به تو بازی میداد وگرنه شمسایی که خودش ۴۰ دقیقه بازی میکرد و همه شما فقط نگاش میکردید خیلی زشته که الکی از یکی داری تعریف میکنی که اعتقاد بهش نداری !!!

رضا مشهدی سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

شما لازم نیست از قول یکی دیگه صحبت کنی..اولا اون مربی اسپانیایی برو اطلاعاتت رو تکمیل کن بعد بیا حرف مفت بزن..بعدشم شما رمال و آیند نگری و همه چیزو از قبل میدونی که اگه این بود و اون نبود چه اتفاقی میفتاد!!!!!عشق است داش قدرت آرپیچی هرجا باشه دوسش داریم پیشرفت اون باعث افتخار ماست

رضامشهدی سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به کوری چشم بعضی ها که نمیتونن موفقیت هات و پیشرفتت ببینن داش قدرت امسال بترکون همینجور که تو جام باشگاه های آسیا ترکوندی.. پرچمت بالاس داش قدرت

نام ... سه شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

داش قدرت برگرد مشهد