کد خبر : 42426
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 0:04
-

از ناراحتی دروازبان فرش آرا تا حضور ناظم الشریعه در سالن

از ناراحتی دروازبان فرش آرا تا حضور ناظم الشریعه در سالن
گزارش و حاشیه های بازی دبیری با فرش آرا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال در ادامه از نظرتان می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال دبیری تبریز میزبان تیم فرش آرای مشهد بود که این بازی در پایان با تساوی ۵ بر ۵ خاتمه یافت.

حواشی بازی:

-در صحنه ای مجید مرتضایی به شدت به شروع مجدد امیراحمدپوری معترض بود و با لحن تندی به وی تذکر داد. در ادامه وقتی تیم فرش آرا تایم استراحت گرفت احمدپوری به سمت نیمکت نرفت و با دست چند بار به پیشانی خود زد که یکی از مربیان فرش آرا به سمت وی آمد و مشغول دلداری دادن به وی شد.احمدپوری بعد از این اتفاق قصد ادامه بازی را نداشت که با صحبت های دستیار مرتضایی آرام شد و دوباره به چارچوب دروازه بازگشت.

-علیرضا عسگری وقتی تعویض شد مورد انتقاد زارعی مربی دبیری بخاطر عملکردش قرار گرفت که همین باعث شد جر و بحثی بین این دو شکل بگیرد.

-محمدناظم الشریعه سرمربی تیم امید ایران به همراه دو فرزندش در سالن حاضر شده بود و بازی را از نزدیک تماشا می کرد.

-شهرام دبیری رئیس شورای تبریز و عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال در سالن حاضر شد.

-حسین قضایی،اسماعیل تقی پور،مجید ایرجی،یعقوب فیلگوش نیز با حضور در سالن این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

-مجید مرتضایی چندین بار به شدت به عملکرد عرض پیما معترض بود که داور بازی، بازی را متوقف کرد و تذکر سفت و سختی به وی داد.

-پیراهن امیراحمدپوری شباهت زیادی به پیراهن بازیکنان تیمش داشت بخاطر همین داور بازی را متوقف کرد تا وی پیراهنش را عوض کند.

-در صحنه ای شهرام شریف زاده معتقد بود که اصغری مقدم روی وی خطا کرده که در این حال سرمربی دبیری به وی توضیح می داد که داور بازی دخالت کرد و از طرفین خواست تا آرام تر بازی را دنبال کنند.

-شریف زاده بازیکن تبریزی فرش آرا که امروز بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود بعد از به ثمر رساندن گل از شادی نکرد.

-بازیکنان فرش آرا بعد از پایان بازی با اتوبوس راهی تهران شدند.

-از این بازی نزدیک ۱۰۰۰ نفر استقبال کرده بود.

شرح بازی:

در این دیدار ابتدا تیم فرش آرای مشهد با علی اسعدی و مجید خزایی با دو گل از دبیری پیش افتاد، اما در ادامه تیم میزبان با حمایت تماشاگرانش و توسط فرهاد فخیم هر دو گل خورده را جبران کرده و بازی را به تساوی کشاند.

در اواخر نیمه اول تیم فرش آرا با گل بازیکن تبریزی خود شهرام شریف‌زاده باز هم از میزبان پیش افتاد.

نیمه دوم تیم دبیری برای جبران گل خورده تلاش بیشتری نشان داده و جواد اصغری‌مقدم با شوتی محکم گل سوم تیمش را به نام خود ثبت کرد.

در ادامه تیم فرش آرا برای سومین بار از تیم دبیری پیش افتاده و توپ را برای چهارمین بار وارد دروازه تیم میزبان کرد. بعد از این گل فرهاد فخیم با عبور از دفاع و دروازه‌بان تیم حریف گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۳ بابک اکبری با شوتی غیر‌قابل مهار موفق به گلزنی شد تا دبیری برای اولین بار در این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ پیش افتاده و در آستانه برتری قرار گیرد. در سه دقیقه پایانی شهرام شریف‌زاده باز هم برای تیم مشهدی گلزنی کرده و بازی را به تساوی کشاند تا این بازی با تقسیم امتیازات بین دو تیم به اتمام رسد.

دبیری تبریز با این تساوی ۱۱ امتیازی شده و در رده هفتم جدول قرار گرفته و فرش آرا نیز با هفت امتیاز تیم سیزدهم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۵۴

بنده خدا حقم داشت ناراحت بشه،داره گلریشو میکنه تیمشم۳،۲ جلوست یهو داشت امیر احمدپورو میخورد،باید خدارو شکر کنه امیر احمدپور تو گلش بود وگرنه………

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۵۷

ناراحتیش خیلی منطقی بود،بابا داره واست توپ میگیره چرا یهو میری رو اعصابش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازیکن تبریزی شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۳

قدره یه همچین گلرایی مثل امیرو باید دونست،نباید اینقدر تحت فشار قرارش بدیم،امیر جوونه و آینده خیلی خوبی در انتظارشه،از سال پیشم از گلریش لذت بردم و دیروز هم همینطور،تو لیگ برتر باید همه چی حرفه ای باشه تا همه تو آرامش به کارشون ادامه بدن

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۵۹

آقا یه سوال داشتم، این مجید ایرجی کیه تو همه سالنهای تبریز حضور داره؟ مدرس فوتساله یا واسه استعداد یابی میادیر میزنه به سالنها؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

داوود مراغه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

من از مراغه اومدم بازی رو دیدم اکثر بازیا رو هم میرم میبینم واسه دبیری، تیم ما بد بود اما فرش آرا خوب بود، احمدپور هم واقعا گلر خوبی هستند، کار سرمربی فرش آرا غیر حرفه ی بود که یهو با اینکه تیم اونا جلو بود داد و فریاد کرد سر احمدپو.ر، اگه احمدپور نبود ۱۰-۵ میباختن، فدر همچین گلری رو نمیدونن، آقای احمدپور اگه میبینی این کامنت رو ، خواهش میکنم بیا تبریز برای ما بازی کن، میزاریمت روی سرمون

نام ... شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

اگه بخاطر پول باباش نبود مرتضایی الان تو هیچ تیمی نبود!!حیف احمدپوری که برای همچین کسی داره بازی میکنه!!