کد خبر : 43348
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 11:28
-

ترابیان: منتظریم گزینه تیم ملی را به ما معرفی کنند/نظرمان را می گوییم اگر خواستند گوش کنند

ترابیان: منتظریم گزینه تیم ملی را به ما معرفی کنند/نظرمان را می گوییم اگر خواستند گوش کنند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: ما اگر چشم‌بسته همه موارد را قبول کنیم آن موقع می‌گویند اختلاف نظری وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همان طور که بارها اعلام کردم ما در کمیته فنی وظیفه نداریم به دنبال انتخاب سرمربی باشیم اما با این وجود یک بار این کار را کردیم و پس از ساعتها بررسی اسامی را به کمیته فوتسال معرفی کردیم که مورد قبول مسئولین قرار نگرفت.

وی ادامه داد: وظیفه ما نیست  که دوباره سرمربی را انتخاب کنیم ما منتظر می‌نشینیم تا سرمربی به ما معرفی شود. در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم مقرر شد که رئیس فدراسیون از طرف هیات رئیسه تصمیم گیری کند و جلسات سه نفره‌ای بین من ،‌کفاشیان و افتخاری برگزار شود که البته بنده به هیچ جلسه‌ای دعوت نشدم به نظر می‌رسد آقایان با یکدیگر مشورت می‌کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه یادآور شد: ما هم از اخبار متوجه اتفاقات رخ داده می‌شویم نهایتا این است که ما منتظر می‌نشینیم تا سرمربی تیم ملی به کمیته فنی معرفی شود و در جلسه فوق‌العاده برنامه‌های او را بررسی خواهیم کرد. مطمئنا بدون در نظر گرفتن آنچه سایت‌ها و جاهای مختلف پیرامون موضوع ساختگی اختلاف کمیته فنی و توسعه با کمیته فوتسال مطرح می‌کنند ما مسائل را بررسی خواهیم کرد.

ترابیان تاکید کرد: شرح وظایف ما کاملا مشخص است و سعی می‌کنیم تصمیمی درست و منطقی بگیریم. شاید این تصمیم باعث شود که برخی‌ها دلخور شوند اما قطعا تصمیم این موضوع بر تصمیم ما تاثیری نخواهد گذاشت برخی‌ها می‌گویند کمیته فنی با کمیته فوتسال اختلاف دارد حال اگر ما چشم بسته همه موارد را قبول کنیم این مسئله موید این است که اختلافی وجود ندارد؟! ما نظر خود را می‌دهیم حالا اگر مسئولین خواستند گوش می‌دهند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

تو که فقط میگی حسین شمس ، افکارت مال زمان ناصرالدین شاه قاجارهست