کد خبر : 43340
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 11:02
-

فخیم:شمسایی برای بازگشتم به تیم ملی با من صحبت کرد/ سالم زندگی کرده‌ام

فخیم:شمسایی برای بازگشتم به تیم ملی با من صحبت کرد/ سالم زندگی کرده‌ام
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان اینکه زندگی سالم و حرفه‌ای داشته است، گفت: وحید شمسایی چند هفته پیش برای بازگشتم به تیم ملی با من صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم درباره پیروزی تیم دبیری تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: کاشی نیلو تیم جوان و خوبی بود. آنها با توجه به جایگاهشان در جدول آمده بودند تا هرطور شده، پیروز شوند. ما بعد از آنکه از حریف پیش افتادیم فرصتهای زیاد دیگری برای گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم ولی خدا را شکر که در نهایت برنده بازی شدیم.

وی با بیان اینکه دبیری برای این بازی چند بازیکن خود را در اختیار نداشت، گفت: ما اوایل لیگ یک مقدار بد آوردیم و چند باخت الکی دادیم. اگر یکی از آن مسابقات را برده بودیم الان در رده دوم جدول قرار داشتیم.

بازیکن تیم دبیری درباره نحوه بازگشت این تیم بعد از بازی در اصفهان، گفت: به خاطر اینکه به آخرین پرواز تبریز نمی‌رسیدیم، با اتوبوس از اصفهان راهی تبریز شدیم و ۱۲ ساعت در راه بودیم!

فخیم درباره ۱۴ گلی که در لیگ برتر به ثمر رسانده و با توجه به سن و سالش تا الان بهترین گلزن لیگ است، با خنده گفت: من که تازه ۳۱ سال دارم و جوانم. این گل‌ها هم زحمات بازیکنان دیگر است. همه بازیکنان تلاش می‌کنند و من فقط زحمت آنها را کامل می‌کنم. جالب است که تمام بازیکنان دوست دارند من گل بزنم و به من پاس می‌‌دهند.

وی افزود: من زندگی سالم و حرفه‌ای داشته‌ام و برای همین می‌توانم تا چند سال دیگر با طراوت بازی کنم. اگر زندگی روی برنامه باشد، دوران حرفه‌ای ورزش طولانی‌تر خواهد شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال درباره وضعیت تیم ایران و بلاتکلیفی انتخاب سرمربی هم تاکید کرد: هرچه زمان را از دست بدهیم، به ضرر فوتسال است. وحید شمسایی چند وقت پیش فهرستی از بازیکنان را ارائه کرد و در نهایت حضورش در تیم ملی منتفی شد. حالا شاید مربیان بعدی بخواهند یک فهرست دیگر بدهند. این مسائل  بلاتکلیفی به ضرر فوتسال است بخصوص اینکه امسال جام ملتهای آسیا مقدماتی جام جهانی هم هست. نمی‌دانم چرا اینقدر انتخاب سرمربی تیم ملی را لفت می‌دهند.

فخیم در پایان درباره احتمال بازگشتش به تیم ملی گفت: اتفاقا وحید شمسایی قبل از آنکه لیست بازیکنان را اعلام کند، با من صحبت کرد که آسیا دوست دارم به تیم ملی برگردم یا نه. دیگر از سن و سال من برای بازی در تیم ملی گذشته است و باید بازیکنان جوان در تیم بازی کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

حرفه ای ؟ فخیم ؟
جوک خوبی بود
دمت گرم

خواننده یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

www.fakhim.ir
این اسم برای سایت بهتره.
تو ۹ هفته ۱۲ تا مصاحبه کردین باهاش

تبريز یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

فرهاد آقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای گل

نام ... یکشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

بله درسته حرفه ای همراه با قلیون و پودر وقرص حرفه ای هههههههههه