کد خبر : 45612
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 - 14:28
-

ابطحی :تماشاگران باید همانند گذشته با اخلاق به تشویق تیم مورد علاقه شان بپردازند/شکست تاسیسات با این ترکیب بازیکنان بسیار دشوار است

ابطحی :تماشاگران باید همانند گذشته با اخلاق به تشویق تیم مورد علاقه شان بپردازند/شکست تاسیسات با این ترکیب بازیکنان بسیار دشوار است
سید مهدی ابطحی اظهارکرد: تیم تاسیسات دریایی تهران با داشتن شش ملی پوش باید گفت به نوعی ما با تیم ملی مسابقه داریم و برد در این مسابقه با این ترکیب بازیکنان بسیار دشوار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی اظهارکرد: تیم تاسیسات دریایی تهران با داشتن شش ملی پوش باید گفت به نوعی ما با تیم ملی مسابقه داریم و برد در این مسابقه با این ترکیب بازیکنان بسیار دشوار است.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار به کار خواهند گرفت و امیدواریم این کار نیز در عمل محقق شود.
وی در مورد حواشی دیدار این تیم با تاسیسات دریایی در سری دیدارهای رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران در ساری گفت: همه بازیکنان باید این حواشی را خاتمه یافته تلقی و بازی خودشان را انجام دهند و تماشاگران ما نیز باید همانند گذشته با اخلاق به تشویق تیم مورد علاقه شان بپردازند.
هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران عصر فردا ساعت ۱۶ با یک دیدار در ساری بین تیم های شهروند ساری و تاسیسات دریایی تهران دنبال می شود.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

..... سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

مگه تماشاگرای های شما میدونن اخلاق چیه؟؟؟؟؟

ali alves چهارشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

are midonan chie? dorost sohbat kon azizam

نام ... سه شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

جوی که تو ساری هست در مقابل تماشاگرهای شهرهای دیگه پاک ترینه
الکی جو سازی نکنید