کد خبر : 47826
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 13:27
دسته‌بندی نشده
-

درودگر: با مهمانان همایش فوتسال تماس گرفته شد که نیایند!

درودگر: با مهمانان همایش فوتسال تماس گرفته شد که نیایند!
صادق درودگر در همایش "راهکارهای بازگشت شکوه و اقتدار فوتسال" گفت: عده‌ای این همایش را مراسم براندازی فوتبال دانسته‌اند و اجازه نداده‌اند مهمانان به همایش بیایند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز (پنجشنبه) همایشی به نام “راهکارهای بازگشت شکوه و اقتدار فوتسال” در سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۹ تهران برگزار شد.در این مراسم تعدادی از مربیان باشگاه‌های فوتسالی و مسئولان اسبق و همچنین مربیان تیم‌های فوتسالی حضور داشتند.

درودگر، رییس سابق کمیته‌ فوتسال در بخشی از صحبت‌هایش در این همایش گفت: مسئولان از این که در این مراسم‌ها نقاط ضعف گفته می‌شود هراسی نداشته باشند. اگر نقاط ضعفی بازگو می‌شود فقط برای این است که آن نقاط ضعف اصلاح شود.

وی افزود: من برای این مراسم تمام مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل و وزارت ورزش و جوانان را دعوت کرده‌ام. خیلی‌ها قول داده‌اند که به این مراسم بیایند، اما چند تن از روسای هیات‌ها با من تماس گرفتند و گفتند که عده‌ای با ما تماس گرفته‌اند و گفته‌اند که به این مراسم نیایید. این مراسم، مراسم براندازی فوتسال است! اولا من هیچ گاه برنامه‌ای برای بازگشت به فوتسال ندارم ولی همیشه در کنار فوتسالی‌ها هستم. خیلی آدم‌های بزرگی در این جمع حضور دارند و می‌توانند فوتسال را به بهترین نحو اداره کنند. تقریبا زمان کمیته‌ انتقالی بود که از من خواستند که یک نفر را برای مسئولیت کمیته‌ فوتسال انتخاب کنم، من آقای حسین شمس را پیشنهاد دادم چون او علاقمند است و به این کار عشق می‌ورزد.

درودگر در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: هدف ما همدلی و همگرایی و بزرگ شدن فوتسال است. فوتسالی که امروز والیبال جای آن را گرفته است روزی سرآمد ورزش‌های گروهی ایران بود و می‌توانست به پیشرفت‌های قابل توجهی برسد، اما متاسفانه والیبال آمد و شرایط را از فوتسال گرفت.

رییس سابق کمیته‌ فوتسال در پایان صحبت‌های خود در این همایش، افزود: باید کاری کنیم که استعدادهای جوانان به سمت فوتسال بیاید و نه این که دور ریز فو‌تبا‌ل ما به فوتسال روی آورند. زمانی بود که دور ریزهای فو‌تبا‌ل به فوتسال می‌آمدند ولی در دوره‌ای استعدادها به فوتسال آمدند به طور مثال تیمی که آقای شمس در سال ۲۰۰۸ رهبری کرد تیم بی نظیری بود ولی از مسئولان و مدیران باشگاه‌ها آن زمان تقدیری به عمل نیامد و کسی نگفت که این افرادی که زندگی‌شان را فدای فوتسال می کنند از چه جایگاهی برخوردار هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.