کد خبر : 47988
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مهر 1394 - 12:38
-

عرب عامری:گواتمالا پاسخی به درخواست ما نداده است

عرب عامری:گواتمالا پاسخی به درخواست ما نداده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری گفت: پس از تصمیم نهایی برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به مسابقات جام جهانی کوچک ، نامه ای به فدراسیون فوتبال گواتمالا برای چگونگی دریافت روادید با توجه به نبود سفارتخانه این کشور در ایران و تعیین کشوری دیگر برای دریافت روادید سفر به گواتمالا از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،الهه عرب عامری گفت: پس از تصمیم نهایی برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به مسابقات جام جهانی کوچک ، نامه ای به فدراسیون فوتبال گواتمالا برای چگونگی دریافت روادید با توجه به نبود سفارتخانه این کشور در ایران و تعیین کشوری دیگر برای دریافت روادید سفر به گواتمالا از آن کشور نوشته شد ولی تاکنون پاسخی از سوی این فدراسیون ارایه نشده است .
پنجمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک از دوم تا هشتم آذر ماه به میزبانی کشور گواتمالا برگزار می شود .
وی خاطرنشان کرد : ما آمادگی کامل خود را به عنوان بهترین تیم فوتسال زنان آسیا به این کشور اعلام کرده ایم و از آنجا که این کشور برای ورود اتباع خارجی سیستم انگشت نگاری دارد باید خود آنان شرایط را از طریق کشور دیگری برای حضور تیم ملی ما فراهم کنند.
عرب عامری در مورد برنامه آماده سازی تیم ملی نیز گفت: تمرینات تیم ملی فوتسال با وجود آغاز لیگ برتر فوتسال زنان از هفته گذشته (۲۴ مهرماه ) در حال پیگیری است و خوشبختانه همه تیم هایی که بازیکنان تیم ملی دارند همکاری خوبی با فدراسیون داشته اند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود : تیم ملی فوتسال به منظور افزایش آمادگی دو دیدار دوستانه را با تیم ملی فوتسال زنان روسیه برگزار می کند ولی وقت زیادی تا آغاز رقابت های جام جهانی کوچک نداریم و از این رو امکان برگزاری اردوهای تدارکاتی زیاد یا مسابقات تدارکاتی بیشتری برای این تیم میسر نیست .
وی در مورد تعیین سقف برای استفاده باشگاه ها از بازیکنان تیم های ملی در فوتبال و فوتسال گفت : این کار اصولی نیست و چنین کاری در هیچ کشوری انجام نمی شود. بنابراین ما نیز در مورد استفاده باشگاه ها و تیم ها از بازیکنان ملی پوش چنین تصمیمی نمی گیریم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.