کد خبر : 48978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آبان 1394 - 16:32
-

شمسایی :باید با دستیارانم به جای تمرین فوتسال، شطرنج بازی کنم!/بازی با مس یک فوتسال کامل و تاکتیکی بود

شمسایی :باید با دستیارانم به جای تمرین فوتسال، شطرنج بازی کنم!/بازی با مس یک فوتسال کامل و تاکتیکی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات تهران با بیان اینکه این تیم به شدت از حضور بازیکنانش در تیم ملی متضرر شده است، گفت: اگر اینطور پیش برود باید با دستیارانم به جای تمرین فوتسال، شطرنج بازی کنم! وحید شمسایی درباره تساوی تیم تاسیسات برابر مس سونگون در هفته چهاردهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات تهران با بیان اینکه این تیم به شدت از حضور بازیکنانش در تیم ملی متضرر شده است، گفت: اگر اینطور پیش برود باید با دستیارانم به جای تمرین فوتسال، شطرنج بازی کنم!
وحید شمسایی درباره تساوی تیم تاسیسات برابر مس سونگون در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: این بازی هر چه که بود تمام شد. این نتیجه نه به درد ما خورد و نه به درد مس سونگون. این تساوی فقط به نفع تیم‌های سوم، چهارم و پنجم جدول بود.

وی افزود: بازی ما با مس یک فوتسال کامل با تمام موارد تاکتیکی بود و هر لحظه‌اش بوی گل می‌داد ولی همانطور که گفتم این مسابقه دیگر تمام شده و باید آنرا فراموش کنیم. صحبت درباره این بازی دیگر فایده‌ای ندارد.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات با اشاره به حضور چند بازیکن تیمش در اردوهای تیم ملی، خاطرنشان کرد: من به خاطر تیم ملی حاضرم سرم را هم بدهم و تمام مجموعه تیمم را در اختیار تیم ملی بگذارم ولی داریم از این ماجرا ضرر می‌کنیم. از ۲۲ روز تعطیلی لیگ، فقط دو جلسه توانستیم با تیم کامل تمرین کنیم. دوباره یکشنبه هفته بعد به خاطر تیم ملی، تیم ما ناقص می‌شود و باید با بازیکنان کمتری تمرین کنیم.

شمسایی افزود: بازیکنان ما دو روز بعد از بازگشت از برزیل باید در لیگ بازی کنند. خب حداقل فاصله مسابقات ما را بیشتر کنند و بعضی بازی‌ها را به تعویق اندازند. اگر شرایط اینطور باشد باید با برادرم امیر شمسایی، شهاب سفال منش و سایر اعضای کادر فنی به جای تمرین، شطرنج بازی کنیم تا حداقل عقلمان کار کند!

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات در پایان گفت: من اعتقاد دارم همه چیز باید در خدمت تیم ملی باشد ولی خدا شاهد است ما این ماجرا ضرر می‌کنیم.

تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی و مس سونگون روز سه شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به نتیجه تساوی ۴ بر ۴ رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

کاش رعایت حال تیم هایی که بازیکن به تیم ملی میدهند میشد.

دیوانه حیدریان قم چهارشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

اقا وحید خوب اگه خودت هم میرفتی تیم ملی همینو میگفتی خوب تعداد بازیکن ملی رو کم کن عروجی ما رو بهمون برگردون جان خودت

حاتمی پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

خوب میتونی بادستیارات تکنیک پرتاب بطری وفشاربرداوروجنجال سازی راتمرین کنی فکرکنم بیشترجواب بده.

نام ... پنجشنبه , ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

على افضل از تیم مس سونگون استعفا داد