کد خبر : 51436
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 10:02
-

قلی پور: بازی کردن مقابل تماشاگران پرشور منصوری قرچک کار سختی است

قلی پور: بازی کردن مقابل تماشاگران پرشور منصوری قرچک کار سختی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رشید قلی پور درباره دیدار پیش روی تیمش برابر شهید منصوری قرچک در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: منصوری از تیم‌های ریشه‌دار ایران است و بازی کردن مقابل تماشاگران پرشور این تیم کار سختی است ولی تیم ما هم در حال طی روند رو به رشدی است. بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رشید قلی پور درباره دیدار پیش روی تیمش برابر شهید منصوری قرچک در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: منصوری از تیم‌های ریشه‌دار ایران است و بازی کردن مقابل تماشاگران پرشور این تیم کار سختی است ولی تیم ما هم در حال طی روند رو به رشدی است.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: برای برد به میدان  می‌رویم  و تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم با  یک نتیجه راضی‌کننده به تبریز برگردیم.

وی در واکنش به موردتمجید قرار گرفتنش از سوی بازیکنان این تیم در دیدار برابر مس سونگون تأکید کرد: فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین مسائلی که در لیگ ایران می‌تواند باعث موفقیت یک تیم شود همدلی و صمیمیت بازیکنان در داخل و خارج از زمین بازی است.

قلی پور تصریح کرد: بازیکنان تیم ما هم در بازی گذشته مقابل مس نشان دادند چه آن‌هایی که روی نیمکت هستند و چه آن‌هایی که بازی کردند، همگی یک هدف مشترک دارند و همین همدلی‌ها باعث شد نفرات با تمام قوا و حتی بیش‌تر از سطح همیشگی خود بازی کنند. من هم افتخار می‌کنم که در کنار سایر بازیکنان توانستم به تیم کمک کنم تا بتوانیم به یک برد خوب برسیم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری درباره برد پرگل در دیدار گذشته خاطرنشان کرد: البته در بازی مس انتظار ما از این تیم بیش‌تر بود و فکر می‌کردیم خیلی پرقدرت‌تر از این‌ها ظاهر شود ولی نمی‌دانم چرا بازیکنان این تیم با روحیه و آمادگی ذهنی کم‌تری بازی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

عشق است مجرى منصورى