کد خبر : 51662
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آبان 1394 - 23:46
-

حضور ۶ نفره حفاری در زمین!/ افضل با گرمکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

حضور ۶ نفره حفاری در زمین!/ افضل با گرمکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی دو تیم سوم و پنجم جدول یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بود که حاضران در سالن شاهد یک جدال فوتسالی بدون حاشیه از سوی دو تیم بودند. حاشیه های بازی: -در ابتدای بازی فاتحه ای بخاطر فوت مادر شهید و مادربزرگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی دو تیم سوم و پنجم جدول یکی از حساس ترین بازی های هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بود که حاضران در سالن شاهد یک جدال فوتسالی بدون حاشیه از سوی دو تیم بودند.

حاشیه های بازی:

-در ابتدای بازی فاتحه ای بخاطر فوت مادر شهید و مادربزرگ حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس در سالن قرائت شد.

-بازیکنان مس با بنری که از سوی هئیت فوتبال استان بخاطر فوت مادربزرگ مدیرعامل مس تهیه شده بود در این حضور یافتند.

-علیرضا افضل که باز هم بخاطر محرومیت از روی سکو نظاره گر بازی بود با گرمکن تیم رئال مادرید در سالن حضور یافته بود.

-هوای بارانی تبریز و چکه کردن سقف سالن چندین بار باعث ایجاد وقفه در بازی شد.

-بازیکنان مس بعد از پایان بازی پیگیر نتیجه بازی تاسیسات دریایی و میثاق بودند.

-حفاری که در دقایق آخر بازی دست به پاور پلی زده بود در اقدامی عجیب برای چند ثانیه با ۶ بازیکن به زمین رفت که داور هم بابت این اتفاق کارتی به بایکنی نداد!

-حدود ۲ هزار نفر برای تماشای بازی در سالن حضور داشتند.

-آرش جابری در پایان بازی که از ناحیه قفسه سینه دچار درد شده بود به بیمارستان منتقل شد.

گزارش بازی:

مس با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی،رامین رستمیان،بلو،حسین طیبی و مهرداد جابری پا به زمین گذاشت که در طرف مقابل محسن حسن زاده اسفندیاری،میثم برمشوری،رامین کریمی نژاد،محمد شجری و احمد ملا علی را به زمین مسابقه فرستاد.

مس بازی را با انگیزه و قدرت بالا و تدارک حملات متعدد روی دروازه حفاری آغاز کرد و چندین و چند بار نیز تا آستانه فتح دروازه شاگردان حسن زاده پیش رفت با این حال بی دقتی مسی ها و درخشش دروازبان حفاری مانع به ثمر رسیدن گل شد.

مس در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول ۵ بار توسط رامین رستمیان ، حسین طیبی ، بلو ، دیگو و مرتضی عزتی تا آستانه گلزنی پیش رفت اما موقعیت ها یکی پس از دیگری هدر رفت تا این که بلو برزیلی با استفاده از هوش و تکنیک منحصر به فرد خود و اشتباه فاحش محمد شجری گره بازی را باز کرد و اولین گل بازی به نام خود نوشت تا بازی با همین تک گل این بازیکن خاتمه یابد.

نیمه دوم را نیز مسی ها طوفانی و با حملات دامنه دار خود آغاز کردند که نتیجه این حملات نیز ثبت گل دوم توسط حسین طیبی بود.طیبی در این صحنه توپی را که مرتضی عزتی پس از عبور از دو مدافع اهوازی به وی رسانده بود با یک ضربه فنی و دقیق به کنج دروازه حفاری فرستاد.

حفاری که همه چیز را از دست رفته می دید روی دروازه مس فشار آورد؛ حتی در صحنه ای توسط محمد صفری تیر دروازه صمیمی را به لرزه در آورد ولی درخشش صمیمی و دفاع منطقی مسی ها اجازه باز شدن دروازه مس را نداد تا اینکه توکلی بازیکن ملی پوش حفاری با زیرکی و حرکت خوب رو به جلو قفل دروازه مس را باز کند.

بعد از به ثمر رسیدن این گل فشار حملات حفاری روی دروازه مس بیشتر شد که شاگردان افضل چند موقعیت خوب روی ضد حمله بدست آوردند اما بی دقتی بازیکنان باعث شد جدال حساس این هفته با ۳ گل به پایان برسد.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.