کد خبر : 53527
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 - 20:02
دسته‌بندی نشده
-

حمله با مشت و زنجیر به کادرفنی منصوری!+ عکس

حمله با مشت و زنجیر به کادرفنی منصوری!+ عکس
هنگامی که کادرفنی تیم منصوری قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند عده ای با زنجیر به آن ها حمله ور شده و مورد ضرب و شتمشان قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در قالب هفته بیستم لیگ برتر کشور تیم شهید منصوری قرچک مهمان گیتی پسند اصفهان بود.

این بازی در روز جمعه سیزدهم آذر در ورزشگاه پیروزی اصفهان با داوری علی پور افشار و با حضور عوامل حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و نیروی انتظامی راس ساعت ١۶ سوت خورد.
ثانیه هایی از بازی سپری نشده بود که به دلیل خرابی اسکوبورد داور دستور به شروع مجدد بازی داد.
یک دقیقه از بازی سپری شد که احمد اسماعیل پور بر اثر یک اشتباه توپ را وارد دروازه تیم خودی کرد و تیم منصوری را به اولین گل خود رساند.
در ادامه دو تیم به حملات خود افزودند که سهم گیتی پسند از منصوری قرچک بیشتر بود و در همین حملات علی عابدین در دقیقه هفت بازی موفق شد با یک توپ ربایی گل اول گیتی پسند را به ثمر برساند.
دقایقی بعدی بازی از سوی تو تیم هجومی دنبال می شد که باز هم در دقیقه یازده بازی مهدی جاوید با یک توپ ربایی و ضد حمله گل دوم گیتی پسند را وارد دروازه منصوری کرد و بلا فاصله بعد از شروع بازی محمد طاهری با یک شوت محکم نتیجه بازی را مساوی کرد.
دقایق پایانی نیمه اول دو تیم تمام تلاش خود را کردند که به گل برسند اما این تلاش بی ثمر ماند و نیمه اول با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.
نکته قابل توجه این نیمه این بود که با توجه به بازی فصل گذشته این دو تیم در قرچک که حواشی زیادی در پی داشت هواداران اصفهانی صرفا به تشویق تیم خود پرداختند و از حاشیه دوری کردند.
در آغاز نیمه دوم گیتی پسند بازی را هجومی شروع کرد که موقعیت های زیادی هم به دست آورد اما موفق به گلزنی نشد که در نهایت در دقیقه بیست و هفت بازی یک ضربه ایستگاهی نصیب گیتی پسند شد و بازیکنان گیتی توپ را به سمت دروازه منصوری شوت کردند اما به تیرک برخورد کرد. این ضربه از نگاه بازیکنان گیتی پسند گل شده بود اما داور دستور به ادامه بازی داد و این جریان آغاز حواشی بازی شد.
در ادامه منصوری فشار خود را بر روی دروازه گیتی پسند بیشتر کرد و بازی خشن تری را نسبت به گیتی به نمایش گذاشت.
در دقایقی پایانی نیمه اول کادر فنی گیتی پسند درخواست تایم اوت کردند که بعد از آن به سیستم پاور پلی روی آوردند و منجر به این شد که افشین کاظمی در دقیقه ٣۶ بازی گل سوم منصوری را وارد دروازه گیتی پسند کرده و جو نیمکت و هواداران گیتی را متشنج کند.
در دقایق بعدی اشتباهات داوری برای هر دو تیم بیشتر شد، و در نهایت مجید لطیفی موفق شد با استفاده از سیستم پاور پلی حریف گل چهارم منصوری را به ثمر برساند و آب پاکی را بر روی دست گیتی پسند برساند.
بعد از گل چهارم هواداران گیتی که دیگر دست از پا نمی شناختند جو بازی را عوض کردند تا آرش جباری دستور توقف بازی را صادر کند.

در همین حین یکی از هواداران فیلم صحنه کذایی را به مهدی جاوید نشان داد و از همان جا اعتراض بازیکنان گیتی پسند بالا گرفت.

یکی از هواداران منتسب به گیتی پسند نیز از سکوها پایین آمد و به داور بازی حمله ور شد تا گروه داوری تصمیم به ترک زمین بگیرند.

عوامل تیم منصوری نیز در پی این تصمیم، به رختکن رفتند و به این ترتیب بازی ناتمام ماند. برخی هواداران اصفهانی نیز در این بین شعار «حیا کن رها کن» علیه رضا لک سر دادند.
همچنین هنگامی که کادرفنی تیم منصوری قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند عده ای با زنجیر به آن ها حمله ور شده و مورد ضرب و شتمشان قرار دادند. تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید مربوط به ضرب و شتم اکبر تقوی، علی همتی مربی منصوری و عکاس باشگاه است.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

فقط تاسف امیدوارم در شهرهای دیگه شاهد این ناهنجاری ها نباشیم. واقعا خجالت داره آقایون گیتی پسندی … ای کاش دیگه حتی ناسزا هم تو استادیوم ها نباشه چه برسه به این کارها!! یک مشت انسان بی مصرف عنوان تماشاگر رو هم یدک میکشن

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

شما برای هواداران قمی متاسف باش که بیشترین توهین ها رو انجام میدن

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

داوران بازی رو به جنجال کشیدن.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

خداجون اینم فرهنگ گیتى ها بابا تولیگ نبودن چقدر جالب بود فوتسال ماهان تیمدارى کرد گیتى هم تیم دارى این کجا و آن کجا

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

حقشونه .سال بعد اگه ی کلام تو قرچک ب اصفهانیا توهین کردن .خودشون پاشونا اصف نذارن

عشق.گیتی جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

آقای تقوی خدایی هم اون بالا سر وجود داره چون داری ناحق حرف میزنی کجا زنجیر به شما زدند چرا میخای با این عکس ها و حرف های دروغ نظر مردم را نسبت به مردم اصفهان عوض کنی
۱.من میخواهم بدونم این عکس ها که باهم فرق میکنه جدیدا شما دوتا بدن دارید
۲.نمیتونی هم بگی بازیکن یا کادر فنی بوده چون هیچ بازیکن و کادر فنی اینقدر شکم و پهلو نداره
خواهشا دست از این کثیف کاری ها بردار

علی آقا شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۵۹

دوست عزیز شما خط آخر رو بخون
عکس ها مربوط به سه نفره
هوش هم چیز خوبیه

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۵۴

تو خیلی با حالی … اون بالا رو بخون میفهمی بدن کیه . بعدشم اصل این کار زشته حالا با زنجیر مشت فحاشی یا شمشیر

عشق منصوري جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

اقایون گیتی پسند بازهم بازنده بازی شدید با تمام قدرت مالی که دارید و تو این سالها ستارهای تیممون را قاپ شون دزدید بازهم نتونستید ببرید.اون از بازی رفت که تو ۲.۵۴ ثانیه به پایان، بازی ۶ بر۳ برده رو تو ۰.۷ ثانیه مساوی کردیم این از بازی برگشت خواهشا کم اوردید دعوا راه نیندازید وجنبه باخت رو داشته باشید.بازی قطعا سه بر صفر به نفع منصوری قرچچچچچچچچچچچچچچچچک میشه.هرچند که تو جدول جایگاه واقعی منصوری اینجا نیست.

نام ... جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

اى خدا اقاى تقوى از اب گل الود ماهى نگیر دیگه الکى جو نده تو ۴.۵ تا لات با خودت اورده بودى ک کسى اسیب بت نرسونه به خدا خودم دیدم ۴.۵ لات امده بود مواظب تقوى.خدا هست….

طرفدار گیتی جمعه , ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

۱.اقای قمی تو دم از فرهنگ نزن که سر آمدشین تو بیفرهنگی بازیهای تو شهرتون یادمون نرفته.همین هفته آینده میبینیم فرهنگتونو.
۲-این آقایون حقشون بیش از اینا بود که باید بدتر از اینا به سرشون میومد.اگه بازی رفت کمیته انظباطی بیخیال نمیشد نسبت به توهین قرچکیها به اصفهانیا.و چاقوکش های اونجا.ما کاری نداشتیم.خدا را شکر کنند که ما مثل خودشان بی ذات نبودیم…

امیرجعفری فوتسال شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۰۷

باباشمامربی وبازبکن احمداسماعیلپور ومهدی جاویدومحمدکشاورزمحمدطاهری همه بازیکن هاتون قرچکی اند

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۰۱

اکبر تقوی هر بلایی سر تو یکی بیارن حقته….

علی شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۱۶

آقا تو اصفهان چه خبره یاد اون روز افتادم که محمد نوری و مهدوی کیا تو بازی با سپاهان با مخ میخوردن زمین (آبهای آلوده)سه امتیاز ارزش به خطر انداختن جون مردمو نداره

alireza شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۹:۵۳

این اون بلایی که سر سعید مریدی زاده تو فرچک در آوردید..گندتون کتک را خورد جا لیدرتون

قرچک شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

فقط دوست دارم یه بار دیگه گیتی پسند تو قرچک بازی داشته باشه.