کد خبر : 53487
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 10:34
-

چرا تاسیسات به شمسایی متکی است؟/ این همه ستاره برای هیچ؟

چرا تاسیسات به شمسایی متکی است؟/ این همه ستاره برای هیچ؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نبود شمسایی در بازی های اخیر تاسیسات دریایی به عینه این واقعیت را علنی کرد که تیم پرستاره پایتخت بیش از پیش به کاپیتان ۴۰ ساله خود متکی است.در روزهایی که شمسایی با کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا،در مصاحبه هایش از استخاره برای خداحافظی حرف می زند نمایش ضعیف یاران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نبود شمسایی در بازی های اخیر تاسیسات دریایی به عینه این واقعیت را علنی کرد که تیم پرستاره پایتخت بیش از پیش به کاپیتان ۴۰ ساله خود متکی است.در روزهایی که شمسایی با کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا،در مصاحبه هایش از استخاره برای خداحافظی حرف می زند نمایش ضعیف یاران او در قالب تیم تاسیسات دریایی هم خودش و هم اهالی فوتسال را به فکر وا می دارد که آیا واقعا زمان خداحافظی او رسیده است؟ چرا تیمی که یک لشگر مهره اسمی و صاحب نام دارد در غیاب شمسایی در نتیجه گیری با مشکل روبروست و صدر جدول را به راحتی از کف می دهد؟مصطفی نظری،اصغر حسن زاده، محمد کشاورز،قدرت بهادری، ابوالقاسم عروجی،محمدرضا سنگ سفیدی، مجید رئیسی،حمید احمدی و … یا ملی پوش بوده اند یا سابقه ملی دارند واین ملی بودن ها هم نه اتفاقی بوده و نه مربوط به یک بازی و دو بازی بلکه با اثبات شایستگی هایشان به پیراهن ملی رسیده اند.این جمع اما این روزها با نمایشی ضعیف اهالی فوتسال را انگشت به دهان کرده اند که چرا هر کدام که می توانند به تنهایی عامل موفقیت یک تیم باشند در کنار هم و البته در غیاب وحید شمسایی تا این اندازه فاقد کیفیت همیشگی هستند. شکست از میثاق در زمان خروج شمسایی از زمین و شکست از دییری در غیاب مربی بازیکن ۴۰ ساله تیم هر چند با از دست رفتن موقعیت های گلزنی متعدد تاسیساتی ها همراه بوده اما شاید تلنگری باشد برای بازیکنان این تیم که تا چه زمانی می خواهند اینگونه مسیر را طی کنند حال آنکه با این روند مصدومیت و فشارهای که به شمسایی وارد است هر آن احتمال خداحافظی او وجود دارد و چگونه سرمایه گذاری میلیاردی مجموعه تاسیسات که پس از قهرمانی در لیگ و آسیا از پا ننشسته به ثمر خواهد نشست؟ آیا وقت آن نیست که هم کادرفنی علاجی برای روزهای بدون شمسایی پیدا کنند و هم بازیکنان به فکر فرو بروند که آیا بدون وحید هم می توان زندگی کرد و آیا هر کدام از آنها اسم و رسمی در این فوتسال ندارند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

چرااز زاویه دیگری به مسئله نگاه نمیکنید اینکه کسی که ادعای مربیگری تیم ملی رو داره چرا بااین همه بازیکن وقتی که روی نیمکت میشینه توانایی فنی نداره که تیمش و هدایت که !!!!!!بازی ۲ برصفر جلو وقتی تیم میبازه به مربی ارتباطداره نه بازیکن سایت محترم !!!!!

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

این سوال را از آقای کشاورز بکنید که هفته قبل میگه اتفاقی نیفتاده!
از کشاورز و خیلیهای دیگه بپرسید چرا فقط در تیمهایی خوب هستید که بقیه بازیکنان یا خوب باشند یا جور شماها را بکشند تا شماها مثلا خوب باشید وگرنه معمولا هیچکاره هستید
البته توی این قضیه سالها است که عده زیادی از خبرنگاران یا مربیان رابطه ای و دیگر افراد کم سواد فوتسالی ایران مقصرند که شماها را گنده کردند و توی این مواقع خودشون هم نمیفهمند دلیل چیه؟!

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

کدوم مسائل فنی؟یه مشت از دوستان رو دور هم جمع کرده اسمش رو گذاشته کادر فنی.

jt شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

چون که ابولقاسم عروجی که توقم آقایی میکرد انجا داره ۵دقیقه بازی میکنه ودوستانی که حقشون نیست توزمین باشن ۴۰دقیقه باز میکنن.به شمسایی متکی نیست تیم بلکه به رفاقت متکی هست هرکی رفیق داشته باشه ۴۰دقیقه تو زمینه.

jt شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

عروجی با بازگشتش به قم به حقش میرسه

طرفدار گیتی شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

شمسایی راه داد به دبیری,وفصل بعد میره تبریز..
اینم دلیلش

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

عجب نظر کارشناسیه جالبی!
هفته قبل همین بازیکنا بدون شمسایی ۶ تا ب فرش ارا زدن!!
این هفته هم ۲تا گل جلو بودن اقا مثلا کارشناس!
میشه وظیفه ی سرمربی رو ب ما بگی تا ما هم یاد بگیریم!
اینهمه بازیکن تو هر بازی ۲تاشونم سرحال باشن اگه مربی مربی باشه براش کافیه!!

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

چطور ب تیم ملی ک میرسه اقای شمسایی میفرمایند بهترین تیم تاریخ فوتسال و داریم و براحتی قهرمان اسیا میشیم خوب ۷تا از همون بهترینهای تاریخ تو تیم خودشه پس چرا میبازه؟
پس یا میخاسته تیم ملی رو تحت فشار بزاره ی هنوز مربیگری بلد نیست ک با اینهمه ستاره نمیتونه بازی دو هیچ برده رو نگه داره

نیروگاه شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

آق وحید شمسای تو با این همه بازیکن تیم ملی نمیتونی دبیری ومیثاق رو ببری اون وقت میخواستی مربی تیم ملی بشی ؟؟!! خوب شد افتخاری سیای تو نشد وگرنه تیم ملی بدبخت شده بود!!!