کد خبر : 55518
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 1:06
-

هتریک دبیری در شلیک توپ به تیرک/ «دبیری حمله کن تاسیسات گل خورده»!

هتریک دبیری در شلیک توپ به تیرک/ «دبیری حمله کن تاسیسات گل خورده»!

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی دو تیم دبیری تبریز و حفاری خوزستان در حالی برگزار شد که دبیری با تساوی در این بازی شانسش را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست داد تا منتظر اتفاقات سه هفته پایانی باشد. بازی با فشار سنگین دبیری روی چارچوب دروازه حفاری آغاز

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی دو تیم دبیری تبریز و حفاری خوزستان در حالی برگزار شد که دبیری با تساوی در این بازی شانسش را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست داد تا منتظر اتفاقات سه هفته پایانی باشد.

بازی با فشار سنگین دبیری روی چارچوب دروازه حفاری آغاز شد که در ادامه روی اشتباه بازیکن دبیری و سرتوپ عالی محمد صفری و پاسش به رامین کریمی نژاد دروازه سرخ پوشان تبریز باز شود. دبیری که اصلا دوست نداشت بازنده به رختکن برود فشار خود را بیشتر کرد و از همان دقایق ابتدایی بازی رو به سیستم پاورپلی آورد که در نهایت موفق شد توسط رشید قلی پور گل تساوی را به ثمر رساند.نیمه اول با این نتیجه به اتمام رسید و تماشاگران شاهد یک بازی بی حاشیه و کم برخورد بودند که فقط ۱ خطا داشت.

 

دبیری نیمه دوم را بازهم بهتر آغاز کرد و فشار بیشتری روی دروازه حفاری آورد و در طرف مقابل حفاری هم روی ضد حملات خوش درخشید بطوری که بازیکنان این تیم چندین بار در موقعیت تک به تک با گرتو برزیلی قرار گرفتند که عملکرد فوق العاده وی مانع از فروپاشی دروازه شد.

شروع مجدد عالی گرتو و زیرکی علیرضا عسگری گل دوم تیم دبیری را به دنبال داشت تا حفاری که همه چیز را از دست رفته می دید فشار بیشتری روی دروازه دبیری بیاورد. در دقایق آخر بازی حفاری هم رو به بازی پاورپلی آورد که موفق شدند روی ضربه عالی احمد ملا علی گل تساوی را به ثمر برسانند.در ادامه دبیری ۴ دقیقه آخر را با پاورپلی ادامه داد که تیرک دروازه حفاری ۳ مرتبه به لرزه در آمد تا در تیرک هت تریک کنند و به یک امتیاز بازی قناعت کنند.

حاشیه بازی:

– این هفته نیز با وجود تغییر ساعت بازی سالن کاملا پرشده بود و تعداد زیادی از تماشاگران سرپا بازی را دنبال می کردند.

-شعر جالب هواداران دبیری صحنه جالبی را در سالن ایجاد کرده بود که مضمون شعر اینگونه بود:اینجا آذربایجان است.اگر دلهامون یکی بشه قهرمانی تو تبریز موندگار میشه.

IMG_0195

-در حالی که ۲ ثانیه به پایان بازی در نیمه اول مانده بود کادر فنی حفاری به هوای اینکه بازی تمام شده وارد زمین شدند که نصیرلو ابتدا اشاره کرد که زمین را ترک کنند ولی بعدا پشیمان شد و ۲ ثانیه مانده سوت بازی را به صدا در آورد.

-هواداران پرشور تیم دبیری با اطلاع از دریافت گل تیم تاسیسات توسط گیتی پسند به شدت تیم محبوبشان را تشویق کردند و به بازیکنان اعلام کردند تیم تاسیسات یکی از رقیبان تیم دبیری برای قهرمانی لیگ گل دریافت کرده است.هواداران این تیم با شعار “دبیری حمله ائله / تاسیسات گل یئیوب” (دبیری حمله کن / تاسیسات گل خورده) تیمشان را تشویق می کردند.

IMG_0173

-حفاری که در دیدار برابر مس برای لحظاتی ۶ نفره بازیکرد امروز نیز همین اتفاق روی داد و برای ثانیه های کوتاهی بدون اینکه داور متوجه شود ۶ نفره بازی کردند.

-مصدومیت چندین باره اسفندیاری دروازبان حفاری صدای اعتراض تماشاگران را در آورد.

-بازیکنان مس با حضور در سالن این بازی را از نزدیک تماشا کردند و صمیمی که سال پیش عضو تیم حفاری بیود برخورد بسیار گرمی با اعضای این داشت.

IMG_0168

-مصدومیت شدید فرهاد توکلی صحنه دلخراشی را در سالن ایجاد کرد و همه تحت تاثیر این مصدومیت قرار گرفتند.

-بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی افشین و فرزین دبیری پیگیر حال فرهاد توکلی بودند و هماهنگی های لازم را برای انتقال وی به بیمارستان بین المللی را انجام دادند.

-پیکاپایئو بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش امروز برای دبیری به میدان رفت.

-بهروز جعفری و رضا موثق از روی سکو تماشاگر این بازی بودند.

-پیکاپائو بعد از پایان بازی برای دقایقی با بلو و دیگو دو بازیکن برزیلی مس به صحبت پرداخت.

-بازیکنان دبیری از اینکه نتوانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند ناراحت و بهت زده بودند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.