کد خبر : 55674
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 16:36
-

ثبت نام مدیر فوتسالی در انتخابات مجلس!

ثبت نام مدیر فوتسالی در انتخابات مجلس!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر، رئیس اسبق کمیته فوتسال، که در نزد هواداران ملوان در شهر انزلی از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار است،با حضور در فرمانداری بندر انزلی نام خود را برای دوره‌ی جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. در لیگ سیزدهم درودگر در ملوان دست به ریسک بزرگی زد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر، رئیس اسبق کمیته فوتسال، که در نزد هواداران ملوان در شهر انزلی از محبوبیت بسیار خاصی برخوردار است،با حضور در فرمانداری بندر انزلی نام خود را برای دوره‌ی جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
در لیگ سیزدهم درودگر در ملوان دست به ریسک بزرگی زد و پای دراگان اسکوچیچ را به این تیم قدیمی باز کرد و ملوان بعد از نتایج ضعیف و شکست‌های زیاد ابتدای فصل، در ادامه ‌ی فصل آن‌قدر خوب عمل کرد تا بهترین رتبه‌ی ملوان در تمام ادوار لیگ برتر کسب شود.
بعد از مدیریت درخشان در فوتسال و تیم‌های باشگاهی، حالا درودگر تصمیم گرفته است به شورای تصمیم‌گیری مسائل کلان کشوری ورود پیدا کند. باید دید استقبال مردم انزلی از درودگر چگونه است و در صورت انتخاب احتمالی درودگر در انتخابات این دوره در فوتبال و شهر انزلی چه تغییرات جدیدی ایجاد خواهد شد.
درودگر سابقه مدیریت در کمیته فوتسال فدراسیون ، کمیته فوتسال Afc ، ملوان انزلی، نساجی قائمشهر ، استیل آذین ، الکتریک دماوند، کارگران را هم در کارنامه خود دارد.
وی در حال حاضر به عنوان معاون در اتحادیه فوتبال فعالیت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نظری یکشنبه , ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به امید خدا که انتخاب میشود و تحولی اساسی حداقل در ورزش بوجود میاورد.

احسان دوشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

بنظر بنده افراد اصلح تر از ایشان نیز هستند.