کد خبر : 57218
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 10:25
-

ناظم‌الشریعه:تاسیسات تیمی شایسته برای قهرمانی بود /به طور قطع تیم ملی تا جام جهانی دست نخورده می‌ماند

ناظم‌الشریعه:تاسیسات تیمی شایسته برای قهرمانی بود /به طور قطع تیم ملی تا جام جهانی دست نخورده می‌ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تغییر نسل در تیم ملی فوتسال شاید بعد از جام جهانی صورت گیرد. درباره پخش لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بدون اطلاع وی و زودتر از موعد، اظهار داشت: کاری بود که نباید انجام می‌شد اما شد که ظاهرا به دلیل یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تغییر نسل در تیم ملی فوتسال شاید بعد از جام جهانی صورت گیرد.

درباره پخش لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بدون اطلاع وی و زودتر از موعد، اظهار داشت: کاری بود که نباید انجام می‌شد اما شد که ظاهرا به دلیل یک اشتباه و مشکل اداری بوده و عذرخواهی هم کردند؛ وقتی عذرخواهی کردند دیگر من چه بگویم!

وی در پاسخ به این سؤال که انتشار زودهنگام لیست ممکن بود روی روحیه و عملکرد بازیکنان در هفته آخر تاثیر منفی بگذارد، افزود: نه، دیدیم که همه بازیکنان تلاش کردند و مثل همیشه بازی کردند؛ درست است که این کار حرفه‌ای نبود ولی تاثیری هم روی بازیکنان نداشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۴ گفت: لیگ خیلی خوب و فشرده‌ای بود و گیتی‌پسند هم خوب کار کرد اما به هرحال تاسیسات هم تیمی شایسته برای قهرمانی بود که امسال هم موفق شد جام را بالای سر ببرد.

وی درباره جوانگرایی در تیم‌های لیگ برتری بیان کرد: جوانگرایی آینده مملکت را می‌سازد و خونی تازه در رگ‌های فوتسال جاری می‌شود ما هم جوانگرایی و استعدادیابی را در سطح ملی آغاز کردیم تا برای سال ۲۰۱۷ تیمی جوان با سطح کیفی عالی بسازیم.

ناظم الشریعه درباره تغییر نسل در تیم ملی فوتسال تصریح کرد: نسل فعلی تیم ملی بسیار خوب است و شرایط مطلوبی دارند هرکسی هم که بیاید به طور قطع این تیم تا جام جهانی هم دست نخورده می‌ماند تا با امید به خدا قهرمانی آسیا عنوانی شایسته را در جام جهانی کسب کنیم و بعد از آن درباره آینده تیم و یا تغییر نسل برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.