کد خبر : 57859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 12:43
-

دبیری:تبریز قطب فوتسال ایران است/ قهرمان و نایب‌قهرمان از تبریز می‌آیند

دبیری:تبریز قطب فوتسال ایران است/ قهرمان و نایب‌قهرمان از تبریز می‌آیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور امسال با نظم خاصی به اتمام رسیده و تیم فوتسال ما نیز در مکان چهارم این رقابت ها قرار گرفته و این به معنای تحقق هدفگذاری صورت گرفته باشگاه در ابتدای فصل بود. وی گفت: البته معتقدم می‌توانستیم بالاتر از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور امسال با نظم خاصی به اتمام رسیده و تیم فوتسال ما نیز در مکان چهارم این رقابت ها قرار گرفته و این به معنای تحقق هدفگذاری صورت گرفته باشگاه در ابتدای فصل بود.

وی گفت: البته معتقدم می‌توانستیم بالاتر از این رتبه قرار گرفته و اگر بازیکنان کمی بیشتر خود را باور کرده و زود اغنا نمی‌شدند، قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز دور از دسترس نیست.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز تاکید کرد: جدایی چند بازیکن و مصدومیت بازیکنان تیم دبیری، همیشه مربیان تیم را با مشکل کمبود بازیکن در طول فصل مواجه کرده بود، اما نباید ۱۲ هفته بدون شکست تیم دبیری در این رقابت‌ها را فراموش کرد.

شهرام دبیری گفت: ضمن تبریک به تیم تاسیسات دریایی و وحید شمسایی بابت قهرمانی، باید عنوان کنم هر دو تیم تبریزی در رقابت‌های این فصل خوب ظاهر شده و می‌توانستند به رتبه‌های اول و دوم دست یابند، اما نتیجه کسب شده نیز راضی کننده بوده و اینکه مس نایب قهرمان شده و دبیری هم در رده چهارم جای گرفته نشان می‌دهد که تبریز قطب فوتسال ایران است.

وی گفت: برنامه سال آینده باشگاه دبیری حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتسال کشور است و تیم را برای قهرمانی می‌بندیم و سال ۹۶ به دنبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا هستیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز یادآور شد: یکی از راه‌های شناخته شدن بیشتر تبریز در آسیا میزبانی مسابقات بین‌المللی است و در صورت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور در فصل آینده، میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را درخواست خواهیم کرد تا این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۸ در تبریز برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم چهارشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

عزیز چند تا از بازیکنای این دو تیم تبریزی هستند؟؟ چند تا از بازیکنای اصلی تبریزی؟؟ به نظرم بدون بزرگ نمایی قم مهد فوتساله چون تیمش ۹۵ درصد بومی یه تو فینال دسته دو به دسته یک دو تا نماینده داشت الان تو دسته یک نماینده داره که ۱۰۰ درصد بازیکناش قمی ین. علاوه بر این تو تیم قهرمان تاسیسات دو تا مهره اصلی که قمی بودن وجود داشت تو گیتی پسند تقسیی زاده چندین ساله مهره اصلی یه و…
هر چند خیلی وقته قم خروجی خوبی مثل حسن زاده وفایی و اذوجی نداشته اما در حال حاضر فوتسال قم یکی از قطب های اصلی یه ولی همه میدونیم که داره به نابودی میره و ای کاش سرمایه گذاری توش چندین برابر بشه چون یه قمه و یه فوتسال ♥ قم ♥

فوتسال قم سالاره چهارشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

تیم دبیری تبریز بازیکنا و مربی های قمی مثل غیاثی ها و بازیکنایی مثل محمد کوهستانی و ایلانلو رو داشته آیا قم مظلوم واقع نشده؟

گیتی تبانی چهارشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

بچه قمیها درست میگن.
دبیری یه قهرمانی داره اونم واسه وحید شمساییه
همش سر بریدن تیمها تو تبریزه
منصوری تقوی زنده باد

ali m پنجشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۲۱

عزیزای قمی چرا آتیش گرفتین
لیاقتشو داشتین ستاره هاتونو نگر میداشتین
بشین با خودت فکر کن ببین دبیری چندسال تو این فوتسال هزینه کرده
لیگ برتر با محلات فرق داره
لیاقتشو دارین مثل دبیری هزینه کنین زحمت بکشین زیر ساختاتونو کامل کنین حرفه ای باشین تا نتیجه درس بگیرین الکیم
مثل شهرامو افشین دبیری تو این کشور کم پیدا میشن ک از جیبشون بدون هیچ چشم داشتی هزینه کنن
پیشنهاد میکنم بری تاریخ باشگاه دبیری رو مطالعه کنی

گرگی قم پنجشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

ههههههههههههه بهترین بازیکن تون رشیدقلی پوربازم روت میشه ازاین حرفابزنی(زنده باد:اصغرحسن زاده.علیرضاوفایی.قاسم عروجی.سعیدتقی زاده.محمدکوهستانی.میثم ایلانلو.)

بچه قمی جمعه , ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۱۰

آقای دبیری شما که بهترین بازیکن تون رشید قلی پور هست چجور روتون میشه این حرفو بزنید